Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)



Pregled bibliografske jedinice broj: 510537

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Đurin, Sanja
Naslov: Reklamna poruka
( Commercials )
Knjiga: Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike.
Urednik/ci: Badurina, Lada, Nada Ivanetić ; Boris Pritchard ; Diana Stolac
Izdavač: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku
Grad: Zagreb - Rijeka
Godina: 1999
Raspon stranica:: 203-220
Ukupni broj stranica u knjizi:: 17
ISBN: 953-96391-5-8
Ključne riječi: reklamni oglas, reklama, radio, TV, časopis, ideologija
( commercials, TV commercials, radio commercials, journal commercials, magazine commercials, ideology )
Sažetak:
Analiza reklamnih poruka u časopisima, te radio i TV reklamne poruke, semantička i retorička analiza, analiza sadržaja reklamnih poruka
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Filologija,Etnologija i antropologija
Puni text rada: 510537.Badurina20et20al20ur20Teorija20i20mogucnosti20primjene20pragmalingvistike202220Durin.pdf (tekst priložen 18. Tra. 2011. u 13:21 sati)
Upisao u CROSBI: sdurin@ief.hr (sdurin@ief.hr), 18. Tra. 2011. u 13:21 sati