Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Spolne razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja predškolske djece (CROSBI ID 171317)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Sindik, Joško ; Vukosav, Joško ; Frančešević, Dijana ; Šimunović, Ida Spolne razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja predškolske djece // Naša škola (Sarajevo), 54 (2010), 224; 37-53

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško ; Vukosav, Joško ; Frančešević, Dijana ; Šimunović, Ida

hrvatski

Spolne razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja predškolske djece

Samopoštovanje, važan aspekt samopoimanja, termin je kojim se izražava globalno vrednovanje sebe. Koordinirano stimuliranje razvoja djetetova samopoštovanja djece od strane roditelja i predškolske ustanove, važan je preduvjet djetetova cjelokupnog psihofizičkog razvoja. Cilj ovog rada bio je ispitivanje razlika u različitim aspektima interakcije stručnjaka u dječjem vrtiću, roditelja i djece, vezano uz poticanje sampoštovanja djeteta, s obzirom na spol djeteta. Sudionice istraživanja bile su prigodni uzorak od 102 majke koje su u prosincu 2009. godine imale djecu uključenu u programe predškolskih ustanova u Hrvatskoj. Primijenili smo Upitnik o roditeljskoj percepciji poticanja samopoštovanja u dječjem vrtiću. Pokazalo se da ne postoje statistički značajne razlike u roditeljskoj percepciji načina pomoći od strane vrtića u razvoju samopoštovanja djeteta, roditeljskom korištenju različitih izvora znanja o razvoju samopoštovanja koje koriste u odgoju djeteta, načinima koje roditelji koriste pri poticanju samopoštovanje djeteta, te vrstama informacija koje roditelji dobivaju od strane odgojiteljica o djetetu, s obzirom na spol djeteta.

djeca; samopoštovanje; spolne razlike; dječji vrtić; roditelji

nije evidentirano

engleski

Gender differences in the prevalence of factors associated with encouraging self-esteem at preschool children by

nije evidentirano

children; self-esteem; gender differences; kindergarten; parents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54 (224)

2010.

37-53

objavljeno

0547-308X

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija