crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 510973

Časopis

Autori: Koludrović, Morana; Reić-Ercegovac, Ina
Naslov: Poticanje učenika na kreativno mišljenje u suvremenoj nastavi
( Ecouragement of Students to Creative Thinking in Contemporary Education )
Izvornik: Odgojne znanosti (1846-1204) 12 (2010), 2(20); 427-439
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: komunikacija u nastavi; kreativno mišljenje; kurikulum; učenik; učitelj
( communication in education; creative thinking; curriculum; teacher; student )
Sažetak:
Važnost poticanja kreativnog mišljenja jedno je od ključnih obilježja suvremene nastave u svijetu i u nas. Na kreativnost se gleda kao na sposobnost koja tradicionalnu i reproduktivnom znanju usmjerenu nastavu, mijenja u humanističku, stvaralačku i otvorenu. Unatoč tome, načini i mogućnosti poticanja kreativnog mišljenja u nastavi često ostaju nedorečeni. U ovom se radu polazi od ideje da je za kvalitetno poticanje kreativnog mišljenja u nastavi potrebno stvarati kurikulum koji će podržavati kreativnost učenika, te posebno educirati učitelje za implementiranje takve nastave. Pokazalo se da su komunikacija u nastavi, te posebno pitanja i zadaci koje postavlja učitelj ključni elementi u poticanju kreativnosti, te pogoduju usklađivanju zadaća i ciljeva kurikuluma s interesima i sposobnostima svakog učenika. Njihova važnost u nastavi je neupitna, jer takvim pitanjima i zadacima, osim što učimo učenike kako tražiti i riješiti novi problem, ili redefinirati postojeći, potičemo ih na smisleno i iskustvom povezano učenje. Ona dodatno motiviraju učenike za učenje, poboljšavaju odnose sudionika u nastavi, te omogućuju pogodne uvjete za suradničko učenje. Stoga se u ovom radu razmatraju neke mogućnosti poticanja kreativnosti pitanjima i zadacima, a u skladu su s rezultatima istraživanja i relevantnim teorijama koje proučavaju sposobnosti divergentnog mišljenja.
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Scopus
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=101933
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Poticanje učenika na kreativno mišljenje u suvremenoj nastavi
Upisao u CROSBI: morana@ffst.hr (morana@ffst.hr), 21. Tra. 2011. u 17:17 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4