Hrvatske stopljenice : Novìna u slengu, jeziku reklame i novina (CROSBI ID 572798)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Marković, Ivan
hrvatski
Hrvatske stopljenice : Novìna u slengu, jeziku reklame i novina
Rječotvorni načini hrvatskoga jezika većinom se temelje na ulančavanju morfova. Ovdje se opisuje nemorfski tvorbeni način kojega nema u autohtonu, naslijeđenu hrvatskom leksiku – blending, leksička fuzija. Na temelju prikupljena korpusa uočavaju se značajke hrvatskih blendova, registar u kojemu se oni pojavljuju te se pokušava predvidjeti može li se i u kojoj mjeri taj neautohtoni tvorbeni način importirati iz stranih jezika, danas ponajprije (jedino) engleskoga. Za blending i blend predlažu se hrvatski termini stapanje i stopljenica.
morfologija (jezik); tvorba riječi; neologizam; stapanje; sleng; jezik novina; jezik reklame
nije evidentirano
engleski
Blends : A Language Novelty in Croatian Slang, Advertising, and Journalism
nije evidentirano
morphology (language); word formation; neologism; blending; slang; journalistic language; advertising language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
223-238.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Diskurs i dijalog : Teorije, metode i primjene
Karabalić, Vladimir ; Aleksa Varga, Melita ; Pon, Leonard
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-314-038-4
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096