crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 515013

Disertacija

Autor: Lach, Ana Marija
Naslov: Prijedlog vizualnog identiteta studija Multimedija, oblikovanje i primjena
( Visual identity proposal for Multimedia study )
Vrsta: završni rad - preddiplomski studij
Fakultet: Veleučilište u Varaždinu
Sveučilište: Veleučilište u Varaždinu
Mjesto: Varaždin
Datum: 02.06.
Godina: 2011
Stranica: 43
Mentor: Tomiša, Mario
Ključne riječi: vizualni identitet; grafički dizajn; mentalne mape
( visual identity; graphic design; mind map )
Sažetak:
Ideja završnog rada na temu „Prijedlog vizualnog identiteta studija Multimedija, oblikovanje i primjena“ jest pokazati potencijal koji studij nosi u sebi – potencijal za stvaranje imena i brenda, potencijal za reklamu i potencijal za oblikovanje pozitivnog javnog mnijenja. Multimedija je širok pojam i ta je činjenica olakšavajuća jer nudi širok spektar smjerova preko kojih se može utjecati na određene ciljne skupine. U radu je pokazan samo dio svega toga, samo jedan smjer kojim se odlučilo krenuti. Osim teoretskog dijela u kojem se obrađuje tematika vizualnog identiteta, njegova uloga na današnjem tržištu i ciljevi koji se žele postići, pokazan je kreativni proces pomoću kojeg se stvorio konkretni prijedlog vizualnog identiteta studija Multimedija, oblikovanje i primjena. Kreativni proces obuhvaća izradu mentalnih mapa, skiciranje i, kao posljednji korak, upotrebu digitalne tehnologije kojom su stvorene glavne odrednice vizualnog identiteta. Dizajniran je logotip, zajedno sa znakom, te su pokazani neki prijedlozi upotrebe, ali i restrikcije koje dizajnirani elementi sadrže. Izmišljen je slogan, odabrani su paleta boja te službena serifna i sanserifna pisma, napravljeni su predlošci za službenu komunikaciju i uredski materijal, a na kraju je pokazan marketinški potencijal predloženih elemenata.
Izvorni jezik: hrv
Znanstvena područja:
Grafička tehnologija
Upisao u CROSBI: mtomisa@grf.hr (mtomisa@grf.hr), 3. Lip. 2011. u 15:53 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4