crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 516233

Disertacija

Autor: Hrgić, Kristina
Naslov: Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje
( Methodological and organitzational forms of works and physiological load )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Učiteljski fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 13.06.
Godina: 2011
Stranica: 39
Mentor: Prskalo, Ivan
Ključne riječi: metodički organizacijski oblici rada; fiziološko opterećenje; tjelesna i zdravstvena kultura; Osnovna škola Voćin
( methodological organitzational forms of works; physiological load; physical education; Primary School Voćin )
Sažetak:
Metodički organizacijski oblici rada zauzimaju značajno mjesto u ostvarivanju ciljeva tjelesne i zdravstvene kulture. Postojale su različite teorije i tvrdnje vezane uz naziv, primjenu i podjelu metodičkih organizacijskih oblika rada. Metodičke organizacijske oblike rada dijelimo na frontalni rad, grupni rad i individualni rad. Dobro poznavanje metodičkih organizacijskih oblika rada i pravilna interpretacija u praksi od velike je važnosti za svakog nastavnika. S toga se nastavnik treba koristiti različitim metodičkim organizacijskim oblicima rada putem kojih će povećati kod učenika interes za vježbanjem. Za vrijeme sata, odnosno nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenici se podvrgavaju određenom opterećenju. Opterećenje se može definirati kao ukupan utjecaj na organizam učenika koji se postiže sveukupnim odgojno – obrazovnim radom na satu (Findak, 1999.) Fiziološko opterećenje može se odrediti s dosta velikom točnošću, jer se fiziološke manifestacije mogu bilježiti (Hottenrott, 2006.). Izbor adekvatnog metodičko-organizacijskog oblika rada, predstavlja osnovni uvjet za dobru organizaciju i realizaciju sata tjelesne i zdravstvene kulture uz planiranje fiziološkog opterećenja koji je sastavni dio pripremanja. Koliko će stvarno fiziološko opterećenje na satu biti zavisi i od nastavnika koji definira cilj i zadatke sata, odlučuje o izboru gradiva, metodi rada, materijalnim uvjetima rada i efektivnom vremenu rada učenika. Proučavajući metodičke organizacijske oblike rada i fiziološko opterećenje provela sam istraživanje u Osnovnoj školi Voćin. Istraživanje sam provela s djecom od prvog do četvrtog razreda razredne nastave. Rezultati istraživanja pokazali su da se fiziološko opterečenje uspinje od uvodnog dijela sata sve do završetka glavnog B dijela sata, a u završnom dijelu sata naglo pada.
Projekt / tema: 227-2271694-1696
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: iprskalo@ufzg.hr (iprskalo@ufzg.hr), 14. Lip. 2011. u 22:09 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4