Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etička povjerenstva u bolnicama kao sredstva izobrazbe (CROSBI ID 43504)

Prilog u knjizi | stručni rad

Volarić-Mršić Ana Etička povjerenstva u bolnicama kao sredstva izobrazbe // Medicinska etička povjerenstva u Hrvatskoj / Ivanišević Goran (ur.). Zagreb: Hrvatski liječnički zbor, 2011. str. 33-41

Podaci o odgovornosti

Volarić-Mršić Ana

hrvatski

Etička povjerenstva u bolnicama kao sredstva izobrazbe

Interakcija između etičkih povjerenstava i trajnog usavršavanja je već općeprihvaćen pojam. Uglavnom svi statuti etičkih povjerenstava to potvrđuju u svojim dokumentima, to tvrde znanstvenici i stručnjaci koji se bave ovom tematikom. Radi se o vrlo složenom odnosu, s mnogo mogućnosti, koje treba temeljito istražiti, a osobito kod nas u Hrvatskoj, gdje se o etičkim povjerenstvima može govoriti kao o nečemu što je još uvijek u fazi istraživanja i eksperimenta, kako bi se strukturirao „know how“ za široku primjenu. U tom smislu treba ponuditi generalni okvir na temelju kojega bi se dalje promišljalo o različitim mogućnostima koje pruža trajna izobrazba za bolje djelovanje (bio)etičkih povjerenstava. Ne mislimo da ovim radom možemo riješiti problem, već može poslužiti kao poticaj da članovi etičkih povjerenstava planiraju trajnu izobrazbu i koriste u tom smislu stečena iskustva kako bi se tijekom vremena moglo imati povijest formacije jednog povjerenstva, te raspolagati valjanim metodama i sredstvima u cilju njihove primjene u različitim situacijama.

etička povjerenstva, bioetika, medicina, izobrazba

nije evidentirano

engleski

Ethics committees in hospitals as education services

nije evidentirano

ethics committees, bioethics, medicine, education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

33-41.

objavljeno

Podaci o knjizi

Medicinska etička povjerenstva u Hrvatskoj

Ivanišević Goran

Zagreb: Hrvatski liječnički zbor

2011.

978-953-6451-77-7

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Pedagogija