Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)



Pregled bibliografske jedinice broj: 520974

Časopis

Autori: Drljača, Miroslav
Naslov: Prodaja kao funkcija
( Selling as a Function )
Izvornik: Propro : profesionalna prodaja (1333-3267) Vol. 4. (2005), 22; 12-15
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: prodaja; poslovna funkcija; poslovni proces; sustav upravljanja kvalitetom
( selling; business function; business process; quality management system )
Sažetak:
Sažetak: U robnoj proizvodnji proizvodi se za tržište. Roba ili usluga traži kupca kao drugu stranu koja je neophodna za proces razmjene, a prodaja se pojavljuje kao infrastruktura razmjene. Razmjena se mora promatrati više kao proces nego kao događaj. U procesu razmjene prodaja je važna za obavljanje transakcije kao razmjene vrijednosti izmeđju dviju ili više strana. O prodaji se može govoriti iz više aspekata. U ovom tekstu autor se bavi vidovima prodaje kao poslovnom te pozicioniranjem prodaje u organizacijskoj strukturi tvrtke.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Ekonomija
Puni text rada: 520974.Prodaja_kao_funkcija.pdf (tekst priložen 18. Srp. 2011. u 18:33 sati)
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Prodaja kao funkcija
Upisao u CROSBI: mirdrlja@public.hr (mirdrlja@public.hr), 18. Srp. 2011. u 18:33 sati
Napomene:
Časopis je dostupan u KDC-u (Knjižno dokumentacijski centar Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)