crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 524778

Disertacija

Autor: Canjuga, Alen
Naslov: Emocionalni branding u 21. stoljeću
( Emotional branding in the 21st century )
Vrsta: završni rad - preddiplomski studij
Fakultet: Veleučilište u Varaždinu
Sveučilište: Veleučilište u Varaždinu
Mjesto: Varaždin
Datum: 09.09.
Godina: 2011
Stranica: 57
Mentor: Tomiša, Mario
Ključne riječi: emocionalni branding; upravljanje brandom; senzorni branding; emocionalni doživljaj
( emotional branding; brand management; sensory branding; emotional experience )
Sažetak:
Emocionalni branding ima veoma važnu ulogu za razvoj modernih tvrtki u 21. stoljeću. Potrošači danas ne komuniciraju s anonimnim proizvodom, nego teže brandovima s kojima su povezani na dubljoj emocionalnoj razini. Emocionalni branding postaje prevladavajući fenomen u marketinškom svijetu i u tome se kriju prilike za uspješno stvaranje novih brandova. U današnje vrijeme treba posvetiti posebnu pažnju ponašanju i navikama potrošača. Proučavanje njihovih potreba krucijalno je u stvaranju moćnog branda.
Projekt / tema: 128-1281955-1960
Izvorni jezik: hrv
Znanstvena područja:
Grafička tehnologija,Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: mtomisa@grf.hr (mtomisa@grf.hr), 11. Ruj. 2011. u 13:07 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4