Emocionalni branding u 21. stoljeću (CROSBI ID 365712)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Canjuga, Alen
Tomiša, Mario
hrvatski
Emocionalni branding u 21. stoljeću
Emocionalni branding ima veoma važnu ulogu za razvoj modernih tvrtki u 21. stoljeću. Potrošači danas ne komuniciraju s anonimnim proizvodom, nego teže brandovima s kojima su povezani na dubljoj emocionalnoj razini. Emocionalni branding postaje prevladavajući fenomen u marketinškom svijetu i u tome se kriju prilike za uspješno stvaranje novih brandova. U današnje vrijeme treba posvetiti posebnu pažnju ponašanju i navikama potrošača. Proučavanje njihovih potreba krucijalno je u stvaranju moćnog branda.
emocionalni branding ; upravljanje brandom ; senzorni branding ; emocionalni doživljaj
nije evidentirano
engleski
Emotional branding in the 21st century
nije evidentirano
emotional branding ; brand management ; sensory branding ; emotional experience
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
09.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište u Varaždinu
Varaždin