crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 525719

Zbornik radova

Autori: Rački, Željko; Živćić-Bećirević, Ivanka; Smojver-Ažić, Sanja
Naslov: Samoprocjena ponašanja učenika od petog do osmog razreda i pedagoške mjere: Tko biva ukoren, a tko pohvaljen?
( Self-Assessment of the Behavior of Students from Fifth to Eighth Grade and Pedagogical Measures: Who gets censured, but he praised? )
Izvornik: Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan (ur.). - Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru , 2004. 91.
Skup: Međunarodni znanstveno-stručni skup XIV. Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum: Zadar, Hrvatska, 26-29.05.2004.
Ključne riječi: pedagoške mjere; ukor; pohvala; djeca; problemi u ponašanju
( pedagogical action; reprimand; praise; children; behavior problems )
Sažetak:
U našim se školama uobičajeno primjenjuju pedagoške mjere s ciljem korigiranja neprihvatljivih postupaka učenika te mjere poticanja s ciljem motiviranja učenika u učenju i vladanju. U ovom istraživanju uspoređena su djeca kojoj su izrečene ili različite kažnjavajuće pedagoške mjere (usmene i pismene opomene, ukori razrednog vijeća) ili pohvale (razrednog ili učiteljskog vijeća) s djecom bez izrečenih pedagoških mjera. Na uzorku od 120 učenika od petog do osmog razreda (60 učenica i 60 učenika) primijenjena je Achenbachova skala samoprocjene problema u ponašanju (YSR), skala samopoštovanja i Junior EPQ upitnik. Rezultati pokazuju da ukoreni učenici imaju značajno više problema pažnje i agresivnog ponašanja od pohvaljenih, te značajno više rezultate na skali sklonosti kriminalnom ponašanju. Pohvaljeni učenici imaju značajno bolji školski uspjeh i značajno manje krše pravila od ukorenih i onih bez izrečenih mjera. Pohvaljeni učenici imaju značajno više samopoštovanje od ukorenih. Dobiveni rezultati komentiraju se s obzirom na funkciju korištenja različitih pedagoških mjera.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: azubac@ufos.hr (azubac@ufos.hr), 16. Ruj. 2011. u 10:18 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4