Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Samoprocjena ponašanja učenika od petog do osmog razreda i pedagoške mjere: Tko biva ukoren, a tko pohvaljen? (CROSBI ID 575410)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Rački, Željko ; Živćić-Bećirević, Ivanka ; Smojver-Ažić, Sanja Samoprocjena ponašanja učenika od petog do osmog razreda i pedagoške mjere: Tko biva ukoren, a tko pohvaljen? // Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2004. str. 91-x

Podaci o odgovornosti

Rački, Željko ; Živćić-Bećirević, Ivanka ; Smojver-Ažić, Sanja

hrvatski

Samoprocjena ponašanja učenika od petog do osmog razreda i pedagoške mjere: Tko biva ukoren, a tko pohvaljen?

U našim se školama uobičajeno primjenjuju pedagoške mjere s ciljem korigiranja neprihvatljivih postupaka učenika te mjere poticanja s ciljem motiviranja učenika u učenju i vladanju. U ovom istraživanju uspoređena su djeca kojoj su izrečene ili različite kažnjavajuće pedagoške mjere (usmene i pismene opomene, ukori razrednog vijeća) ili pohvale (razrednog ili učiteljskog vijeća) s djecom bez izrečenih pedagoških mjera. Na uzorku od 120 učenika od petog do osmog razreda (60 učenica i 60 učenika) primijenjena je Achenbachova skala samoprocjene problema u ponašanju (YSR), skala samopoštovanja i Junior EPQ upitnik. Rezultati pokazuju da ukoreni učenici imaju značajno više problema pažnje i agresivnog ponašanja od pohvaljenih, te značajno više rezultate na skali sklonosti kriminalnom ponašanju. Pohvaljeni učenici imaju značajno bolji školski uspjeh i značajno manje krše pravila od ukorenih i onih bez izrečenih mjera. Pohvaljeni učenici imaju značajno više samopoštovanje od ukorenih. Dobiveni rezultati komentiraju se s obzirom na funkciju korištenja različitih pedagoških mjera.

pedagoške mjere; ukor; pohvala; djeca; problemi u ponašanju

nije evidentirano

engleski

Self-Assessment of the Behavior of Students from Fifth to Eighth Grade and Pedagogical Measures: Who gets censured, but he praised?

nije evidentirano

pedagogical action; reprimand; praise; children; behavior problems

nije evidentirano

Podaci o prilogu

91-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka

Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan

Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni skup "XIV Dani psihologije u Zadru"

predavanje

26.05.2004-29.05.2004

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija