crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 527422

Časopis

Autori: Sindik, Joško; Đunđenac, Ranka
Naslov: Usporedba implicitnih teorija inteligencije o djeci i poimanja inteligencije kod djece predškolske dobi.
( comparison of implicit theories of intelligence in children and perceptions of intelligence in children of preschool age )
Izvornik: Didaktički putokazi (1512-5998) 59 (2011), 1; 57-65
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: kategorije; razlike; obrazovanje; spol; kognitivne; nekognitivne
( categories; differences; education; gender; cognitive; non-cognitive )
Sažetak:
U ovom radu glavni nam je cilj bio usporediti implicitne teorije djece predškolske dobi različitog spola o pojmu inteligencije, te implicitne teorije o inteligenciji predškolske djece koje daju roditelji različitog spola i stupnja obrazovanja. U tu svrhu uspoređeni su rezultati našeg s prethodno provedenim istraživanjem na uzorku roditelja. Ispitali smo prigodni uzorak od 93 predškolska djeteta koja su bila redoviti polaznici dječjeg vrtića, u dobnom rasponu od 4. – 7. godine života, oba spola. Rezultati su pokazali da niti u funkciji dobi niti u odnosu na spol djeca, djeca nemaju različito nekognitivne i kognitivne aspekte inteligencije u opisima «inteligencije». Nismo utvrdili statistički značajne razlike između djece različitog spola i roditelja različitog spola, kao ni djece različitog spola te roditelja različitog stupnja obrazovanja, u implicitnim opisima «inteligencije» za pitanje «Što za tebe znači biti pametan ?». S druge strane, razlike u oba slučaja postoje za pitanje «Kako se ponaša onaj tko je za tebe pametan ?», što hipotetski možemo protumačiti razinom konkretnosti pitanja. Dane su smjernice za buduća istraživanja.
Projekt / tema: 196-1962766-2751
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Usporedba implicitnih teorija inteligencije o djeci i poimanja inteligencije kod djece predškolske dobi.
Upisao u CROSBI: jsindik@inantro.hr (jsindik@inantro.hr), 27. Ruj. 2011. u 13:12 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4