Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba implicitnih teorija inteligencije o djeci i poimanja inteligencije kod djece predškolske dobi. (CROSBI ID 174354)

Prilog u časopisu | stručni rad

Sindik, Joško ; Đunđenac, Ranka Usporedba implicitnih teorija inteligencije o djeci i poimanja inteligencije kod djece predškolske dobi. // Didaktički putokazi, 59 (2011), 1; 57-65

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško ; Đunđenac, Ranka

hrvatski

Usporedba implicitnih teorija inteligencije o djeci i poimanja inteligencije kod djece predškolske dobi.

U ovom radu glavni nam je cilj bio usporediti implicitne teorije djece predškolske dobi različitog spola o pojmu inteligencije, te implicitne teorije o inteligenciji predškolske djece koje daju roditelji različitog spola i stupnja obrazovanja. U tu svrhu uspoređeni su rezultati našeg s prethodno provedenim istraživanjem na uzorku roditelja. Ispitali smo prigodni uzorak od 93 predškolska djeteta koja su bila redoviti polaznici dječjeg vrtića, u dobnom rasponu od 4. – 7. godine života, oba spola. Rezultati su pokazali da niti u funkciji dobi niti u odnosu na spol djeca, djeca nemaju različito nekognitivne i kognitivne aspekte inteligencije u opisima «inteligencije». Nismo utvrdili statistički značajne razlike između djece različitog spola i roditelja različitog spola, kao ni djece različitog spola te roditelja različitog stupnja obrazovanja, u implicitnim opisima «inteligencije» za pitanje «Što za tebe znači biti pametan ?». S druge strane, razlike u oba slučaja postoje za pitanje «Kako se ponaša onaj tko je za tebe pametan ?», što hipotetski možemo protumačiti razinom konkretnosti pitanja. Dane su smjernice za buduća istraživanja.

kategorije; razlike; obrazovanje; spol; kognitivne; nekognitivne

nije evidentirano

engleski

comparison of implicit theories of intelligence in children and perceptions of intelligence in children of preschool age

nije evidentirano

categories; differences; education; gender; cognitive; non-cognitive

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59 (1)

2011.

57-65

objavljeno

1512-5998

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija