crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 528052

Časopis

Autori: Tomić, Diana; Bartoluci, Sunčica
Naslov: Analiza komunikacijskih stilova hrvatskih nogometnih izbornika: Slaven Bilić i Miroslav Ćiro Blažević
( Croatian national team managers' communicative pattern analysis - Slaven Bilić and Miroslav Ćiro Blažević )
Izvornik: Kondicijski trening : stručni časopis za teoriju i metodiku kondicijske pripreme (1334-2991) 9 (2011), 1; 14-20
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: komunikacijske vještine; sport; hrvatski nogometni izbornik
( communication skills; sports; Croatian national team manager )
Sažetak:
Današnja istraživanja pokazuju kako je nogomet postao jedan od temeljnih društvenih fenomena i samim time predmet interesa različitih profila stručnjaka. Ono što je široj populaciji igra i izvor zabave, u sociološkom smislu postaje indikator „klime“ nekog društva. Biti izbornikom Hrvatske nogometne reprezentacije postaje jednako važno kao obnašati visoku političku funkciju. Tako aktualni izbornik Slaven Bilić u intervjuu za UEFA-in magazin kaže:“ Ponuđen mi je posao izbornika nacionalne reprezentacije, a to je u Hrvatskoj najveća dužnost nakon premijerske“. Stoga postati izbornikom neke reprezentativne vrste stavlja pred pojedinca i njegov stručni stožer veliku društvenu odgovornost. Kao što je poznato, trener obnaša različite uloge. On prije svega mora znati prenijeti vlastito znanje i iskustvo na svoje sportaše. Istovremeno, trener je svojevrsni „prozor u svijet“ momčadi koju vodi. Iako se povremeno može „sakriti“ iza uloge glasnogovornika, trenerova uspješnost ovisi u jednakoj mjeri o njegovom stručnom znanju, kao i komunikacijskim vještinama „prema unutra“ – s najbližim suradnicima i momčadi te „prema van“ sa svekolikom javnosti. U hrvatskome društvu nogomet kao medijski najpraćeniji sport, primorava izbornike nacionalne vrste na masovnu komunikaciju putem medija – javno govorenje. Mogli bismo reći da je izbornicima medijski nastup sastavni dio posla no njihovo se javno govornje najčešće temelji samo na iskustvu. Dobar izbornik bi trebao ispuniti ne samo profesionalna rezultatska očekivanja, već i uspješno komunicirati s javnošću.
Projekt / tema: 034-0342282-2605, 130-0000000-3096
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Sociologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Analiza komunikacijskih stilova hrvatskih nogometnih izbornika: Slaven Bilić i Miroslav Ćiro Blažević
Upisao u CROSBI: sbartolu@kif.hr (sbartolu@kif.hr), 30. Ruj. 2011. u 22:48 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4