Benchmarking – metode i primjena u turizmu (CROSBI ID 43929)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vrdoljak-Šalamon, Blaženka ; Čorak, Sanda
hrvatski
Benchmarking – metode i primjena u turizmu
U teoriji općeg menadžmenta postoji teza da je benchmarking kao menadžerska metoda korisniji od svih drugih do sada poznatih metoda. U posljednjih dvadeset godina benchmarking je našao primjenu u mnogim područjima pa i u turizmu, međutim, ipak je malo zabilježenih i provedenih destinacijskih benchmarking procesa. Ovaj rad imao je sljedeće ciljeve: a) dati pregled glavnih obilježja benchmarkinga u aktualnoj fazi razvoja ; b) istražiti područja primjene u turizmu te metodološke prilagodbe uvjetovane fenomenologijom turizma, odnosno turističkih poduzeća i organizacija i c) dati pregled primjene benchmarkinga u turizmu Hrvatske, odnosno istražiti da li se provodi i kakva obilježja ima destinacijski benchmarking. U radu je pokazana korisnost primjene benchmarkinga za destinacije u uvjetima izrazite konkurentnosti, a to obilježava i tržišnu poziciji mnogih turističkih destinacija u Hrvatskoj.
menadžment, benchmarking, destinacijski benchmarking, turizam, Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Benchmarking – methods and application in tourism
nije evidentirano
management, benchmarking, destination benchmarking, tourism, Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
33-55.
objavljeno
Podaci o knjizi
Izazovi upravljanja turizmom
Čorak, Sanda
Zagreb: Institut za turizam
2011.
978-953-6145-24-9