Autori: Barbaros Tudor, Petar; Bosnar, Ksenija; Matković, Bojan
Naslov: Relacije samoprocjena i procjena od strane drugih, osobina ličnosti teniskih učitelja i trenera
( The relation between selfevaluation and evaluation by the others of tennis trainers characteristics and personality )
Izvornik: Hrvatski športskomedicinski vjesnik (0354-0766) 15 (2000), 1-2; 19-29
Ključne riječi: tenis ; učitelj ; trener ; samoprocjene osobina
( tennis ; coach ; trainer ; selfevaluation of characterisitics )
Napredak učenika (početnika) i igrača (sportaša) uvjetovan je s više okolinskih faktora. Jedan od njih je učitelj odnosno trener. Uvidom u dosadašnja istraživanja, izuzetno puno učenika-igrača odustaje od tenisa radi lošeg pristupa učitelja-trenera te lošeg provođenja tenis sata. Cilj ovog rada bio je konstruirati skalu atributa kojima se u literaturi opisuju poželjne i nepoželjne osobine učitelja-trenera. Tom skalom utvrđeno je viđenje učitelja-trenera o svojim vlastitim osobinama i provjereno mišljenje učenika-igrača o njihovim trenerima. Skale su primijenjene na 41 učitelju-treneru i na 109 učenika-igrača. Multivarijatnom analizom varijance utvrđena je statistički značajna razlika u rezultatima igrača i trenera (p=0.001). Može se zaključiti da treneri sebe statistički značajno bolje ocjenjuju nego što ih ocjenjuju njihovi učenici. Univarijatne analize varijance su pokazale značajne razlike uz razinu zaključivanja od p=0.05 na skalama razumljiv-nerazumljiv i stručan-nestručan. U provedenom istraživanju, gledajući sve rezultate, možemo reći da su učenici-igrači dominantno ocijenili svoje učitelje-trenere poželjnim osobinama dok su rezultati trenera bili poprilično realni.
Projekt / tema: 130705
Psihologija,Kineziologija
Google Scholar: Relacije samoprocjena i procjena od strane drugih, osobina ličnosti teniskih učitelja i trenera