Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Međunarodni znanstveni projekt: Interkulturalni odnosi i obrazovanje na manjinskim jezicima: Hrvatska-Srbija (CROSBI ID 577033)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Hrvatić, Neven Međunarodni znanstveni projekt: Interkulturalni odnosi i obrazovanje na manjinskim jezicima: Hrvatska-Srbija. 2011

Podaci o odgovornosti

Hrvatić, Neven

hrvatski

Međunarodni znanstveni projekt: Interkulturalni odnosi i obrazovanje na manjinskim jezicima: Hrvatska-Srbija

Cilj međunarodnog znanstvenog projekta Interkulturalni odnosi i obrazovanje na manjinskim jezicima: Hrvatska-Srbija je suradnja u znanstvenom, pedagogijskom utemeljenju i provedbi obrazovanja na manjinskim jezicima, posebno na hrvatskom jeziku u Republici Srbiji i srpskom jeziku u Republici Hrvatskoj, kroz razvoj odgojno- obrazovnih oblika i modela, koncipiranju nastavnih planova i programa, udžbenika i razvoju interkulturalnog kurikuluma kao važnog faktora stabilnosti u međunarodnim odnosima Hrvatske i Srbije. Interkulturalni bi kurikulum trebao predvidjeti uvođenje novih pedagoških pristupa, metoda i praksi na razini škole i razreda, koji pomažu razviti kod učenika (kritički) osjećaj vlastitoga kulturnog identiteta te kroz njega i razumijevanje različitog nacionalnog i etničkog identiteta, kako bi mogli otkriti zajedničku humanost koja nadilazi sve kulturne i druge razlike. Zadaci projekta definirani su kao: poredbena analiza dosadašnjih iskustava i postignuća u Srbiji i Hrvatskoj na polju deklarativnog prihvaćanja europskih vrijednosti, demokracije, multikulturalnosti i uvažavanja prava nacionalnih manjina, zatim definiranja nekih od temeljnih odrednica (su)konstrukcije školskog, institucionalnog konteksta, te interkulturalnog kurikuluma, kao i koncipiranje koherentnog i sveobuhvatnog strateškog okvira razvoja školskog kurikuluma i određenja obrazovne politike u kontekstu diskursa nove obrazovne paradigme koja podrazumijeva razvoj aktivnog građanstva, interkulturalne komunikacije, jačanje demokratske kulture i uvažavanja ljudskih prava i prava nacionalnih i etničkih manjina kao okvira europskih integracija.

interkulturalni odnosi; obrazovanje na manjninskim jezicima; interkulturalni kurikulum

nije evidentirano

engleski

The international research project: INTERCULTURAL RELATIONS AND EDUCATION IN MINORITY LANGUAGES: CROATIA - SERBIA

nije evidentirano

intercultural relations; education in minority languages; intercultural curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2011.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Bilaterarlni znanstveni kolkovij - Interkulturalni odnosi i obrazovanje na manjinskim jezicima: Hrvatska-Srbija

pozvano predavanje

27.10.2011-30.10.2011

Virovitica, Hrvatska; Pitomača, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija