Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Trema studenata prilikom sviranja i pjevanja (CROSBI ID 44084)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Nikolić, Lidija Trema studenata prilikom sviranja i pjevanja // Glas i glazbeni instrument u odgoju i obrazovanju / Vrandečić, Tomislav ; Didović, Ana (ur.). Zagreb, 2010. str. 90-102

Podaci o odgovornosti

Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Nikolić, Lidija

hrvatski

Trema studenata prilikom sviranja i pjevanja

Trema je uzbuđenje, strah od nastupa, bilo da se radi o ispitnoj situaciji ili prezentaciji pred većim brojem osoba. U glazbi je, najčešće, povezana s javnim nastupom - vokalnom ili instrumentalnom izvedbom. Unatoč mnogobrojnim stranim istraživanjima stanja tjeskobe i nelagode kod profesionalnih glazbenika, proučavanja pojavnosti istih u glazbenoj reprodukciji budućih učitelja i odgojitelja u Hrvatskoj ne postoje. Otkrivanjem mogućih uzroka straha stječu se pretpostavke daljnjeg rada na njegovom smanjivanju. Uspješnost prevencije i rehabilitacije mentalnog i emocionalnog stresa iziskuje blisku suradnju i uzajamno uvažavanje studenata i nastavnika glazbe. U promišljanju i nastojanju rasvjetljavanja ovog problema provele smo istraživanje među studentima učiteljskog studija i predškolskog odgoja (N=313).

Trema (strah od nastupa), Glazbena reprodukcija, Glazbene kompetencije, Uloga nastavnika

nije evidentirano

engleski

Stage-fright during student's playing and singing

nije evidentirano

Stage-fright (performance anxiety), Music reproduction, Musical competence, Teacher's role

nije evidentirano

Podaci o prilogu

90-102.

objavljeno

Podaci o knjizi

Glas i glazbeni instrument u odgoju i obrazovanju

Vrandečić, Tomislav ; Didović, Ana

Zagreb:

2010.

978-953-7210-28-1

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti