crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 534438

Zbornik radova

Autori: Velki, Tena
Naslov: Pojavnost nasilja među srednjoškolcima
( The prevalence of bullying among high school students )
Izvornik: Nasilje nad djecom i među djecom: program i sažeci izlaganja / Kolesarić, Vladimir ; Metzing, Anđelka ; Šincek, Daniela ; Tomašić, Jasmina (ur.). - Osijek : Filozofski fakultet, Osijek , 2008. 39-39 (ISBN: 978-953-6456-91-8).
Skup: 2. znanstveno-stručni skup: Nasilje nad i među djecom
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 27-29.11.2008.
Ključne riječi: nasilje među djecom; srednjoškolci
( bullying; high-school students )
Sažetak:
Nasilje među djecom u školama postala je svakodnevna pojava. Današnju djecu često uzastopno i sustavno napadaju i uznemiruju njihovi vršnjaci. Kako bismo provjerili stanje u našoj školi i u skladu s njim poduzeli adekvatne mjere proveli smo ovo istraživanje. Cilj istraživanja bio je utvrditi čestinu izloženosti djece nasilju u školi, ispitati kojim vrstama nasilja su najčešće izloženi te prema učeničkim mišljenjima koja su moguća rješenja nasilja u školi. Istraživanje je provedeno na uzorku od 183 učenika prvog razreda Ekonomske i upravne škole Osijek (124 ženskih i 59 muških sudionika). Korišten je anketni upitnik o nasilju u školi, koji je konstruiran za potrebe škole. Dobiveni rezultati upućuju na sljedeće: 86, 9% učenika misli da ima nasilja u školi, te se najčešće susreću s verbalnim i fizičkim nasiljem ; 7, 6% učenika susreće se s nasiljem svakodnevno ; 30, 1% učenika priznalo je da je nasilno prema drugim učenicima, dok je 44, 8% učenika izjavilo da je doživjelo nasilje u školi od strane profesora, i to češće dječaci doživljavaju takav oblik nasilja. Učenici smatraju da neslaganje u razredu i neprihvaćanje različitosti najviše utječe na pojavu nasilja. Što se tiče mogućih rješenja ovakvog stanja učenici najčešće navode sljedeće: razgovor psihologa, pedagoga i ravnatelja s nasilnicima i onima nad kojima se nasilje vrši te s roditeljima, veće i strože kazne te radionice vezane uz nasilje i njegovo sprječavanje.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: tvelki@ufos.hr (tvelki@ufos.hr), 7. Stu. 2011. u 13:38 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4