crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 534471

Zbornik radova

Autori: Velki, Tena; Velki, Mirna
Naslov: Dijete s ADHD/ADD-om
( Child with ADHD/ADD )
Izvornik: 19. dani Ramira i Zorana Bujasa : program i sažeci priopćenja = 19th Ramiro and Zoran Bujas’ Days : program and abstracts / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.). - Zagreb : Filozofski fakultet , 2009. 217-217 (ISBN: 978-953-175-339-5).
Skup: Dani Ramira i Zorana Bujasa (19 ; 2009)
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 22.-25.04.2009.
Ključne riječi: dijete; ADHD
( child; ADHD )
Sažetak:
Istraživanja su pokazala kako prevalencija ADHD/ADD-a kod djece školske dobi iznosi 3-5%. Takva djeca često bivaju karakterizirana kao zločesta, a njihov poremećaj ostaje neprepoznat što dovodi do brojnih kratkoročnih i dugoročnih posljedica. Radeći s takvom djecom naišli smo na niz situacija koje su izrazito neugodne za hiperaktuvnu djecu, kao i za njihove roditelje, a koje su njihova svakodnevnica. Svrha ovog poster prikaza je upoznati stručnjake, ali i širu javnost s poteškoćama i simptomima s kojima se susreće hiperaktivno dijete te nekim od mogućih načina pomoći toj djeci. S tim ciljem prikazali smo tri najčešće situacije u kojima dolaze do izražaja problemi u ponašanju hiperaktivne djece. To su situacije kada se dijete nalazi u školi, gdje najčešće za vrijeme sata gubi pažnju, opada mu koncentracija, zabavlja se i ujedno ometa druge učenike, kada je dijete kod kuće, gdje ne sluša roditelje, gubi koncentraciju pri obavljanju uobičajenih kućanskih aktivnosti ili impulzivno reagira u igri s bratom/sestrom, i kada se dijete nalazi na igralištu, gdje zbog svoje impulzivnosti i slabijih socijalnih vještina ne biva uključeno u igru s vršnjacima. Ujedno smo na ovom prikazu i dali neke preporuke koje bi trebale hiperaktivnom djetetu olakšati navedene situacije.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: tvelki@ufos.hr (tvelki@ufos.hr), 7. Stu. 2011. u 14:12 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4