Teorija samoodređenja i akademski uspjeh (CROSBI ID 577581)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Velki, Tena
hrvatski
Teorija samoodređenja i akademski uspjeh
Cilj našeg istraživanja bio je utvrditi povezanost akademske samoregulacije i akademskog uspjeha. Istraživanje je provedeno na uzorku od 217 studenata prve i druge godine (159 ženskih i 58 muških sudionika) biologije i medicine. Korišteni su sljedeći mjerni instrumenti: Upitnik akademske samoregulacije (Self Regulation Questionnaire- Academic, SRQ-A, Ryan i Connell, 1989) i ocjena na ispitu. Dobiveni rezultati upućuju na sljedeće: I u našim sociokulturalnim uvjetima, i to na akademskoj razini, može se registrirati postojanje kontinuuma samoodređenja kojeg predviđa Deci- Ryanova (2000) teorija. Utvrđeno je postojanje pozitivne povezanosti autonomne motivacije s ocjenama na ispitu. Značajnim prediktorima akademskog uspjeha pokazali su se intrinzična motivacija i fakultet koji student pohađa. Sudionici s različitim stupnjem autonomne samoodređenosti se ne razlikuju u akademskom uspjehu.
samoregulacija; akademski uspjeh; kontinuum samoodređenja
diplomski rad rađen pod mentorstvom dr.sc.Zvonimira Knezovića, red.prof.
engleski
Self-determination theory and academic success
nije evidentirano
self-regulation; academic achievement; self-determination continuum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
170-170.
2008.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-95206-2-3
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija – mediji – etika
Hadžiselimović, Dževdet ; Kolesarić, Vladimir ; Pregrad, Jasenka ; Plavšić, Marlena
Poreč: Društvo psihologa Istre
Podaci o skupu
16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa "Psihologija- mediji- etika"
predavanje
01.10.2008-04.10.2008
Poreč, Hrvatska