crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 53834

Zbornik radova

Autori: Prot, Franjo; Šafarić, Zlatko; Bosnar, Ksenija
Naslov: Provođenje nastave tjelesne i zdravstvene kulture - mišljenja učiteljica i učitelja razredne nastave
( Teachers oppinion on physical education classes conduction )
Izvornik: Kadrovi u fizičkoj kulturi - sadašnjost i budućnost / Delija, Krešimir (ur.). - Zagreb : Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture , 1999. 62-65.
Skup: 8. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske Kadrovi u fizičkoj kulturi - sadašnjost i budućnost
Mjesto i datum: Rovinj, Hrvatska, 26-30.06.1999.
Ključne riječi: učiteljice i učitelji; nastava tjelesne i zdravstvene kulture
( teacers; physical education classes )
Sažetak:
Provedeno je istraživanje odnosa nastavnika razredne nastave prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u nižim razredima osnovne škole, na uzorku učiteljica i učitelja razredne nastave (Bosnar, Prot i Šafarić, 1999). Najznačajniji rezultat istraživanja je taj da preko 70% učiteljica i učitelja izjavljuje da bi se nastava tjelesne i zdravstvene kulture trebala provoditi uz pomoć profesora fizičke kulture. Postavljena je hipoteza da postoji povezanost između materijalnih uvjeta nastave i ovog mišljenja. Hipoteza je u dvije od tri varijable materijalnih uvjeta potvrđena, ali u neočekivanom smjeru. U boljim materijalnim uvjetima se češće preferira pomoć profesora fizičke kulture. Rezultat je protumačen uvidom onih u boljim materijalnim uvjetima u moguće varijetete i domete nastave, a time i uvidom u kompetenciju profesora fizičke kulture.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 130705
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4