crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 538912

Zbornik radova

Autori: Novak, Miranda; Mihić, Josipa; Bašić, Josipa; Greenberg, Mark; Domitrovich, Celene
Naslov: Socijalno-emocionalno učenje i prevencija poremećaja u ponašanju:primjena i istraživanje PATHS-RASTEM univerzalnog preventivnog programa u Hrvatskoj
( Socio-emotional learning and prevention of behavioral disorders: study and implementation of PATHS-RASTEM universal prevention program )
Izvornik: 20.Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Dinka Čorkalo Biruški ; Tena Vukasović (ur.). - Zagreb : Odsjek za psihologiju FFZG i Hrvatsko psihološko društvo , 2011. 140-140 (ISBN: 978-953-175-391-3).
Skup: 20.Dani Ramira i Zorana Bujasa
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 07-09.04.2011.
Ključne riječi: prevencija; socio-emocionalne kompetencije; preventivni program
( prevention; socio-emotional competences; prevention program )
Sažetak:
Prezentirani rad dio je projekta “Implementation of evidence-based prevention program of socio-emotional learning through science evaluation and it’s application into Croatian kindergartens and primary schools (PATHS-RASTEM)“ koji se provodi na kojeg Sveučilištu u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu te je financiran od strane fonda Jedinstvo uz pomoć znanja. PATHS („Promoting alternative thinking strategies“, Greenberg and Kusche, 1981) je američki školski preventivni program usmjeren na promoviranje socijalnih i emocionalnih kompetencija kod djece. Programska su ulaganja usmjerena na područje razumijevanja emocija, samokontrolu, rješavanje problema te odnose među vršnjacima. PATHS-RASTEM program se od školske godine 2007/2009 pilotira na dvije osnovne škole u Istarskoj županiji, dok se ovim projektom širi na 15 osnovnih škola te 6 vrtića u Hrvatskoj na tri lokaliteta: Zagreb, Rijeka te Istarska županija. Cilj ovog izlaganja je prezentacija eksperimentalnog dizajna studije PATHS-RASTEM programa u školama te kvazieksperimentalnog dizajna PATHS-RASTEM programa u vrtićima. Primarno istraživačko pitanje na koje se želi odgovoriti ovim projektom jest pitanje da li program univerzalne prevencije koji je usmjeren na razvoj socijalno-emocionalnih kompetencija i provođen od strane učitelja može izazvati značajne promjene u kompetencijama učenika kada ga se usporedi sa standardnim školskim i vrtićkim kurikulumom. Izlaganje će prezentirati teorijske temelje ovog programa univerzalne prevencije te sam PATHS program, dizajn implementacije i studije PATHS-RASTEM projekta u Hrvatskoj te korištenu metodologiju. Budući da trenutno ne postoji program univerzalne prevencije koji je znanstveno-utemeljen te je dio standardnog kurikuluma, rezultati primjene PATHS-RASTEM programa u školskim i predškolskim uvjetima doprinijet će zagovaranju prevencijske znanosti i prakse te integraciji PATHS-RASTEM programa u hrvatski kurikulum.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: jmihic@erf.hr (jmihic@erf.hr), 14. Stu. 2011. u 12:07 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4