Od stavova prema radu do percepcije Fiće: socijalno psihološka istraživanja profesora Petza (CROSBI ID 579239)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Galić, Zvonimir
hrvatski
Od stavova prema radu do percepcije Fiće: socijalno psihološka istraživanja profesora Petza
Važan doprinos razvoju psihologije na ovim prostorima profesor Boris Petz je dao svojim znanstvenim i stručnim radovima u području industrijske socijalne psihologije i psihologije potrošačkog ponašanja. U području industrijske socijalne psihologije B. Petz je proučavao učinkovitost različitih metoda provođenja istraživanja u organizacijama, konstruirao upitnike za mjerenje motivacije, informiranosti i stavova prema radu te napisao niz stručnih radova, tematski prvenstveno vezanih uz međuljudske odnose u radnim kolektivima. U području psihologije potrošačkog ponašanja, uz zanimljiva izvorna istraživanja o slici proizvoda, najznačajniji rad predstavlja knjiga «Psihologija u ekonomskoj propagandi» u kojoj se na jednostavan i uvjerljiv način izlažu različiti aspekti primjene psihologije u marketingu. U izlaganju ćemo ukratko prikazati najvažnije točke iz ove domene rada Borisa Petza te pokazati da je većina spoznaja opisanih u njegovim radovima aktualna i danas.
Petz; industrijska socijalna psihologija; psihologija potrošačkog ponašanja
nije evidentirano
engleski
From work attitudes to perception of "Fićo": social-psychological research of professor Petz
nije evidentirano
Petz; industrial social psychology; consumer behavior
nije evidentirano
Podaci o prilogu
15-15.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost i budućnost: Program i sažeci priopćenja
Parmač Kovačić, Maja ; Tonković, Maša
Zagreb: Naklada Slap
978-953-175-362-3
Podaci o skupu
Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost, budućnost
predavanje
16.04.2010-16.04.2010
Zagreb, Hrvatska