crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 544697

Zbornik radova

Autori: Bilać, Snježana
Naslov: Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja
( The psychological aspects of inclusion of children with cerebral palsy in regular school system )
Izvornik: Zbornik radova "Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu"Zagreb : Društvo invalida dječje i cerebralne paralize , 2009. 37-44.
Skup: Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 05.05.2009.
Ključne riječi: inkluzija u školski sustav; djeca s cerebralnom paralizom; psihološki aspekti
( inclusion in school system; children with cerebral palsy; psychological aspects )
Sažetak:
Cilj rada je prikazati psihološke aspekte uključivanja djeteta s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja. Odluka o mjestu i primjerenom obliku školovanja donosi se za svako pojedino dijete, a ovisi o djetetovim osobinama, stavovima i reakcijama obitelji i škole. U prikazu djelovanja pojedinih čimbenika naglašava se razlika između invaliditeta, kao objektivnog funkcionalnog oštećenja, i hendikepa, koji nastaje uslijed ograničenih mogućnosti sudjelovanja djeteta s CP u životu zajednice. Primjerenim uključivanjem u školski sustav povećavamo kvalitetu života djeteta s CP te ostvarujemo konačni cilj - postizanje optimalnog razvoja zadovoljnog djeteta
Vrsta sudjelovanja: Pozvano
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 013-1081870-2627
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: mcepanec@erf.hr (mcepanec@erf.hr), 18. Stu. 2011. u 12:40 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4