Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja (CROSBI ID 579824)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Bilać, Snježana Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja // Zbornik radova "Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu". Zagreb: Društvo invalida dječje i cerebralne paralize, 2009. str. 37-44

Podaci o odgovornosti

Bilać, Snježana

hrvatski

Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja

Cilj rada je prikazati psihološke aspekte uključivanja djeteta s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja. Odluka o mjestu i primjerenom obliku školovanja donosi se za svako pojedino dijete, a ovisi o djetetovim osobinama, stavovima i reakcijama obitelji i škole. U prikazu djelovanja pojedinih čimbenika naglašava se razlika između invaliditeta, kao objektivnog funkcionalnog oštećenja, i hendikepa, koji nastaje uslijed ograničenih mogućnosti sudjelovanja djeteta s CP u životu zajednice. Primjerenim uključivanjem u školski sustav povećavamo kvalitetu života djeteta s CP te ostvarujemo konačni cilj - postizanje optimalnog razvoja zadovoljnog djeteta

inkluzija u školski sustav; djeca s cerebralnom paralizom; psihološki aspekti

nije evidentirano

engleski

The psychological aspects of inclusion of children with cerebral palsy in regular school system

nije evidentirano

inclusion in school system; children with cerebral palsy; psychological aspects

nije evidentirano

Podaci o prilogu

37-44.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova "Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu"

Zagreb: Društvo invalida dječje i cerebralne paralize

Podaci o skupu

Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu

pozvano predavanje

05.05.2009-05.05.2009

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija