Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja (CROSBI ID 579824)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bilać, Snježana
hrvatski
Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja
Cilj rada je prikazati psihološke aspekte uključivanja djeteta s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja. Odluka o mjestu i primjerenom obliku školovanja donosi se za svako pojedino dijete, a ovisi o djetetovim osobinama, stavovima i reakcijama obitelji i škole. U prikazu djelovanja pojedinih čimbenika naglašava se razlika između invaliditeta, kao objektivnog funkcionalnog oštećenja, i hendikepa, koji nastaje uslijed ograničenih mogućnosti sudjelovanja djeteta s CP u životu zajednice. Primjerenim uključivanjem u školski sustav povećavamo kvalitetu života djeteta s CP te ostvarujemo konačni cilj - postizanje optimalnog razvoja zadovoljnog djeteta
inkluzija u školski sustav; djeca s cerebralnom paralizom; psihološki aspekti
nije evidentirano
engleski
The psychological aspects of inclusion of children with cerebral palsy in regular school system
nije evidentirano
inclusion in school system; children with cerebral palsy; psychological aspects
nije evidentirano
Podaci o prilogu
37-44.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova "Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu"
Zagreb: Društvo invalida dječje i cerebralne paralize
Podaci o skupu
Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu
pozvano predavanje
05.05.2009-05.05.2009
Zagreb, Hrvatska