crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 544768

Zbornik radova

Autori: Bilać, Snježana
Naslov: Što kada dijete s neurološkim poremećajima razvije psihijatrijske simptome? – Prikaz slučaja školskog
( What happens when a child with neurological disorders develops psychiatric symptoms? A case of the school failure )
Izvornik: 37. simpozij Hrvatskog društva za dječju neurologiju. Pediatria Croatica, 52
ISSN: 1330-1408
Skup: 37. simpozij Hrvatskog društva za dječju neurologiju
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 28-29.11.2008.
Ključne riječi: djeca s neurološkim poremećajima; psihopatologija; školski neuspjeh
( children with neurological disorders; psyhopathology; school failure )
Sažetak:
Školski neuspjeh može biti posljedica raznovrsnih činilaca povezanih s djetetom, obitelji, školom ili društvom u širem smislu. Cilj ovog rada je ukazati na mogućnosti rada kliničkog psihologa u području školskog neuspjeha. Prikazan je rad s djevojčicom koja je od početka školovanja imala teškoća učenja i emocionalne smetnje. U petom razredu upućena je iz škole na kliničku obradu u svrhu određivanja primjerenog oblika daljnjeg školovanja.Verbalne intelektualne sposobnosti djevojčice bile su širim granicama tolerancije za dob, dok su neverbalne sposobnosti blaže oštećene, uz brojne specifične kognitivne deficite i specifične teškoće učenja. U ponašanju su bili prisutni simptomi iz područja ADHD sindroma, a u emocionalnoj domeni dominirali fobični strah od odgovaranja u školi. Predloženo je daljnje školovanje po prilagođenom nastavnom programu. Psiholog je provodio tretman koristeći behavior i geštalt terapiju. Djevojčica više nije pokazivala emocionalne smetnje, uspješno je završila osnovno i nastavila srednje školovanje. Zaključak: U radu kliničkog psihologa s djecom s teškoćama učenja zalažemo se za primjenu koncepta razvojne neuropsihologije, po kojemu cilj neuropsihološke procjene nije samo kompleksna psihodijagnostika, već konstruktivna akcija za dobrobit djeteta - psihološki tretman, suradnja s roditeljima i školom.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 013-1081870-2627
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: mcepanec@erf.hr (mcepanec@erf.hr), 18. Stu. 2011. u 13:03 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4