crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 548603

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Vlahović Štetić, Vesna
Naslov: Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje
Knjiga: Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike
Urednik/ci: Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2009
Raspon stranica:: 41-48
ISBN: 978-953-175-333-3
Ključne riječi: ishodi učenja, konstruktivno poravnanje
Sažetak:
U tekstu se definiraju ishodi učenja i razine ishoda učenja te se daju primjeri kako definirati pojedine razine učenja u skladu s Bloomovom taksonomijom. U tekstu se također objašnjava pojam konstruktivnog poravnanja prema Biggsu te se na primjeru jednog kolegija prikazuju koraci u poravnanju sadržaja poučavanja i ishoda učenja.
Projekt / tema: 100-1001677-0880
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: jugovic@idi.hr (jugovic@idi.hr), 21. Stu. 2011. u 15:57 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4