Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Learning outcomes and constructive alignment (CROSBI ID 44830)

Prilog u knjizi | stručni rad

Vlahović Štetić, Vesna Learning outcomes and constructive alignment // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 41-48

Podaci o odgovornosti

Vlahović Štetić, Vesna

engleski

Learning outcomes and constructive alignment

U tekstu se definiraju ishodi učenja i razine ishoda učenja te se daju primjeri kako definirati pojedine razine učenja u skladu s Bloomovom taksonomijom. U tekstu se također objašnjava pojam konstruktivnog poravnanja prema Biggsu te se na primjeru jednog kolegija prikazuju koraci u poravnanju sadržaja poučavanja i ishoda učenja.

learning outcomes, constructive alignment

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-48.

objavljeno

Podaci o knjizi

Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike

Vizek Vidović, Vlasta

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2009.

978-953-175-333-3

Povezanost rada

Psihologija