Learning outcomes and constructive alignment (CROSBI ID 44830)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Vlahović Štetić, Vesna
engleski
Learning outcomes and constructive alignment
U tekstu se definiraju ishodi učenja i razine ishoda učenja te se daju primjeri kako definirati pojedine razine učenja u skladu s Bloomovom taksonomijom. U tekstu se također objašnjava pojam konstruktivnog poravnanja prema Biggsu te se na primjeru jednog kolegija prikazuju koraci u poravnanju sadržaja poučavanja i ishoda učenja.
learning outcomes, constructive alignment
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
41-48.
objavljeno
Podaci o knjizi
Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike
Vizek Vidović, Vlasta
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2009.
978-953-175-333-3