Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj (CROSBI ID 580642)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Palić, M. ; Maričić, M. ; Kovač, I. Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj // 8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research / Vignali, G., Vignali, C., Vranešević, T. (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011

Podaci o odgovornosti

Palić, M. ; Maričić, M. ; Kovač, I.

hrvatski

Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj

Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj.

usluga; kupac; maloprodaja; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Impact of personal service on customer satisfaction in FMCG retail in Croatia

nije evidentirano

service; consumer; retail; Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vignali, G., Vignali, C., Vranešević, T.

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6025-40-4

Podaci o skupu

8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research

predavanje

27.04.2011-29.04.2011

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija