Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Profesionalni razvoj učitelja (CROSBI ID 44860)

Prilog u knjizi | ostalo

Vizek Vidović, Vlasta Profesionalni razvoj učitelja // Učitelji i njihovi mentori / Vizek Vidović, Vlasta (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2011. str. 39-95

Podaci o odgovornosti

Vizek Vidović, Vlasta

hrvatski

Profesionalni razvoj učitelja

U ovom poglavlju izložena su tri pristupa u proučavanju profesionalnog razvoja učitelja. Prva perspektiva usmjerena je na praćenje razvoja kompetencija i emocionalnih reakcija učitelja u različitim fazama njihove karijere u svrhu prepoznavanja tipičnih obrazaca ponašanja i doživljavanja. Druga perspektiva bavi se istraživanjem unutrašnjih i vanjskih činitelja koji pridonose razvoju nastavničkih kompetencija i formiranju profesionalnog identiteta u pojedinim fazama razvoja. Treća perspektiva odnosi se na utvrđivanje glavnih razvojnih zadataka i njima primjerenim strategijama djelotvorne podrške učiteljima u pojedinim fazama njihovog profesionalnog razvoja. Uz svako razdoblje opisani su teorijski pristupi učenju i poučavanju najfunkcionalniji na pojedinoj razini profesionalonog razvoja. U inicijalnom obrazovanju polazište je socijalno-konstruktivistička paradigma koja se očituje kao pristup usmjeren na studenta, u drugoj razvojnoj fazi (uvođenju) težište je na konceptima situiranog učenja i kognitivnog naukovanja, a u razdoblju rane stabilizacije u središtu su modeli iskustvenog učenja i refleksivne prakse.

obrazovanje učitelja, učiteljske kompetencije, profesionalni identitet

nije evidentirano

engleski

The professional development of teachers

nije evidentirano

teacher education, teacher competences, professional identity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

39-95.

objavljeno

Podaci o knjizi

Učitelji i njihovi mentori

Vizek Vidović, Vlasta

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2011.

978-953-6218-45-5

Povezanost rada

Psihologija