Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata (CROSBI ID 179500)

Prilog u časopisu | stručni rad

Klarin, Mira Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 7 (1998), 4/5; 639-659

Podaci o odgovornosti

Klarin, Mira

hrvatski

Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata

Cilj istraživanja bio je usporediti učinke klasičnog i kooperativnog (suradničkog) podučavanja na studente. Učinci su se promatrali na kognitivnom planu (procjena stereotipnih znanja) i na motivacijskom planu (subjektivna procjena zadovoljstva realiziranom nastavom). Studenti (N=71) su podijeljeni u dvije skupine (N1=41, N2=30), a nastavu iz Razvojne psihologije slušali su na dva definirana načina (klasičan i kooperativan u malim skupinama). Druga manja skupina studenata podijeljena je u dvije još manje skupine (po 15 studentata u svakoj). Prije i nakon završetka edukacije (poslje dva mjeseca, odnosno nakon realiziranih osam predavanja i osam radionica) provedeno je ispitivanje spomenutim mjernim instrumentima. Rezultati analize varijance ukazuju na zaključak da postoji razlika u količini stereotipa koji se značajno povećavaju u funkciji tradicionalne edukacije. Značajno veće zadovoljstvo načinom realizacije nastave pokazuju studenti koji su podučavani kooperativnom metodom podučavanja. Različite učinke podučavanja mogli bismo objasniti intrinzičnom motivacijom koja se razvija tijekom kooperativnog podučavanja.

kooperativno učenje; kvaliteta znanje; zadovoljstvo studenata

nije evidentirano

engleski

The Influence of Teaching in Small Cooperative Groups on Knowledge Acquisition and Students' Satisfaction

nije evidentirano

cooperative studying; quality of knowledge; students' safisfaction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (4/5)

1998.

639-659

objavljeno

1330-0288

Povezanost rada

Povezane osobe



Psihologija

Poveznice
Indeksiranost