crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 557410

Časopis

Autori: Klarin, Mira
Naslov: Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata
( The Influence of Teaching in Small Cooperative Groups on Knowledge Acquisition and Students' Satisfaction )
Izvornik: Društvena istraživanja (1330-0288) 7 (1998), 4/5; 639-659
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: kooperativno učenje; kvaliteta znanje; zadovoljstvo studenata
( cooperative studying; quality of knowledge; students' safisfaction )
Sažetak:
Cilj istraživanja bio je usporediti učinke klasičnog i kooperativnog (suradničkog) podučavanja na studente. Učinci su se promatrali na kognitivnom planu (procjena stereotipnih znanja) i na motivacijskom planu (subjektivna procjena zadovoljstva realiziranom nastavom). Studenti (N=71) su podijeljeni u dvije skupine (N1=41, N2=30), a nastavu iz Razvojne psihologije slušali su na dva definirana načina (klasičan i kooperativan u malim skupinama). Druga manja skupina studenata podijeljena je u dvije još manje skupine (po 15 studentata u svakoj). Prije i nakon završetka edukacije (poslje dva mjeseca, odnosno nakon realiziranih osam predavanja i osam radionica) provedeno je ispitivanje spomenutim mjernim instrumentima. Rezultati analize varijance ukazuju na zaključak da postoji razlika u količini stereotipa koji se značajno povećavaju u funkciji tradicionalne edukacije. Značajno veće zadovoljstvo načinom realizacije nastave pokazuju studenti koji su podučavani kooperativnom metodom podučavanja. Različite učinke podučavanja mogli bismo objasniti intrinzičnom motivacijom koja se razvija tijekom kooperativnog podučavanja.
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Current Contents Connect (CCC)
Scopus
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=32170
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata
Upisao u CROSBI: mklarin@unizd.hr (mklarin@unizd.hr), 25. Stu. 2011. u 15:41 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4