Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata (CROSBI ID 179500)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Klarin, Mira
hrvatski
Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata
Cilj istraživanja bio je usporediti učinke klasičnog i kooperativnog (suradničkog) podučavanja na studente. Učinci su se promatrali na kognitivnom planu (procjena stereotipnih znanja) i na motivacijskom planu (subjektivna procjena zadovoljstva realiziranom nastavom). Studenti (N=71) su podijeljeni u dvije skupine (N1=41, N2=30), a nastavu iz Razvojne psihologije slušali su na dva definirana načina (klasičan i kooperativan u malim skupinama). Druga manja skupina studenata podijeljena je u dvije još manje skupine (po 15 studentata u svakoj). Prije i nakon završetka edukacije (poslje dva mjeseca, odnosno nakon realiziranih osam predavanja i osam radionica) provedeno je ispitivanje spomenutim mjernim instrumentima. Rezultati analize varijance ukazuju na zaključak da postoji razlika u količini stereotipa koji se značajno povećavaju u funkciji tradicionalne edukacije. Značajno veće zadovoljstvo načinom realizacije nastave pokazuju studenti koji su podučavani kooperativnom metodom podučavanja. Različite učinke podučavanja mogli bismo objasniti intrinzičnom motivacijom koja se razvija tijekom kooperativnog podučavanja.
kooperativno učenje; kvaliteta znanje; zadovoljstvo studenata
nije evidentirano
engleski
The Influence of Teaching in Small Cooperative Groups on Knowledge Acquisition and Students' Satisfaction
nije evidentirano
cooperative studying; quality of knowledge; students' safisfaction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
7 (4/5)
1998.
639-659
objavljeno
1330-0288