crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 565407

Zbornik radova

Autori: Lončarić, Darko; Dubrović, Teodora
Naslov: Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju
( Self-regulated learning: challenges of implementation in education )
Izvornik: 18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kroskulturalna psihologija / Vladimir Takšić i sur. (ur.). - Rijeka : Društvo psihologa primorsko-goranske županije , 2010. 126-126 (ISBN: 978-953-95619-2-3).
Skup: Kroskulturalna psihologija
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 13-16.10.2010.
Ključne riječi: samoregulacija učenja; cjeloživotno učenje; motivacija
( self-learning; lifelong learning; motivation )
Sažetak:
Samoregulirano učenje je relativno nova paradigma u obrazovanju sa sve snažnijim utjecajem na suvremene obrazovne politike, reforme i trendove u području učenja i poučavanja. Taj konstrukt postaje središte znanstveno-istraživačkog i stručnog interesa u kontekstu razvoja društva znanja utemeljenog na cjeloživotnom učenju i obrazovanju. U različitim oblicima obrazovanja važno mjesto zauzima razvoj generičke kompetencije samostalnog i samopotaknutog razvoja znanja, vještina i kompetencija kroz cikluse postavljanja ciljeva, praćenja napretka i samomotiviranja. Iako su u znanstvenim istraživanjima već dani osnovni obrisi složenog fenomena samoragulacije učenja, primjena tih spoznaja u praksi je u ranoj fazi u kojoj se postavljaju brojna pitanja, javljaju nedoumice i otpori. U okviru aktivnosti Agencije za odgoj i obrazovanje pokrenut je niz radionica koje se provode s ciljem podrške stručnim suradnicima, učiteljima i nastavnicima u primjeni spoznaja o poticanju razvoja samoregulacije u učenju. Na okruglom stolu će učestvovati voditelji i sudionici tih radionica. Kroz formu vođenog razgovora i rasprave izložit će svoje viđenje do sada provedenih edukacija te istaknuti kako je ciklus edukacija pokrenut, što je cilj edukacija i koji su očekivani ishodi. Također, pružit će vlastiti osvrt na edukacije i iskustva u prenošenju spoznaja o samoregulaciji učenja u stručnom radu.
Vrsta sudjelovanja: Ostalo
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Projekt / tema: 009-0342618-2193, 100-1001677-0880
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: darko@ufri.hr (darko@ufri.hr), 20. Pro. 2011. u 14:16 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4