Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju (CROSBI ID 583819)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Lončarić, Darko ; Dubrović, Teodora Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju // 18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kroskulturalna psihologija / Vladimir Takšić i sur. (ur.). Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2010. str. 126-126

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Darko ; Dubrović, Teodora

hrvatski

Samoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju

Samoregulirano učenje je relativno nova paradigma u obrazovanju sa sve snažnijim utjecajem na suvremene obrazovne politike, reforme i trendove u području učenja i poučavanja. Taj konstrukt postaje središte znanstveno-istraživačkog i stručnog interesa u kontekstu razvoja društva znanja utemeljenog na cjeloživotnom učenju i obrazovanju. U različitim oblicima obrazovanja važno mjesto zauzima razvoj generičke kompetencije samostalnog i samopotaknutog razvoja znanja, vještina i kompetencija kroz cikluse postavljanja ciljeva, praćenja napretka i samomotiviranja. Iako su u znanstvenim istraživanjima već dani osnovni obrisi složenog fenomena samoragulacije učenja, primjena tih spoznaja u praksi je u ranoj fazi u kojoj se postavljaju brojna pitanja, javljaju nedoumice i otpori. U okviru aktivnosti Agencije za odgoj i obrazovanje pokrenut je niz radionica koje se provode s ciljem podrške stručnim suradnicima, učiteljima i nastavnicima u primjeni spoznaja o poticanju razvoja samoregulacije u učenju. Na okruglom stolu će učestvovati voditelji i sudionici tih radionica. Kroz formu vođenog razgovora i rasprave izložit će svoje viđenje do sada provedenih edukacija te istaknuti kako je ciklus edukacija pokrenut, što je cilj edukacija i koji su očekivani ishodi. Također, pružit će vlastiti osvrt na edukacije i iskustva u prenošenju spoznaja o samoregulaciji učenja u stručnom radu.

samoregulacija učenja; cjeloživotno učenje; motivacija

nije evidentirano

engleski

Self-regulated learning: challenges of implementation in education

nije evidentirano

self-learning; lifelong learning; motivation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

126-126.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kroskulturalna psihologija

Vladimir Takšić i sur.

Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije

978-953-95619-2-3

Podaci o skupu

Kroskulturalna psihologija

ostalo

13.10.2010-16.10.2010

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija