crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 565512

Zbornik radova

Autori: Kopačević, Diana; Miloloža, Marina
Naslov: Stereotipi studenata o nadarenoj djeci
( University students' stereotypes about gifted children )
Izvornik: School, Education and learning for the future / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu , 2011. 181-190 (ISBN: 978-953-7210-41-0).
Skup: ECNSI – 2011 5th International Conference on Advanced and Systematic Research
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 10-12.11.2011.
Ključne riječi: stereotipi; nadarenost; mitovi o nadarenosti; darovitost; mitovi
( stereotypes; giftedness; myths about gifted children; myths )
Sažetak:
Cilj ovog rada bio je ispitati prihvaćanje stereotipa o nadarenim učenicima kod studenata općenito, te provjeriti postoje li razlike u prihvaćanju stereotipa kod studenata Učiteljskog fakulteta (UF) i studenata Fakulteta strojarstva i brodogradnje (FSB). Hipoteza je da stereotipi postoje, no da će studenti UF biti bolje informirani, te stoga manje skloni prihvaćati ih. Uzorak se sastojao od 45 studenata UF (45 Ž) i 43 studenta FSB (12 Ž i 31 M). Upitnik sastavljen za potrebe ovog istraživanja sastoji se od 15 tvrdnji koje se često spominju u literaturi kao stereotipi o nadarenima (npr. Winner, 1996/2005). Ispitanici su na 5-stupanjskoj skali Likertovog tipa procjenjivali koliko se slažu s pojedinom tvrdnjom. Pri obradi rezultata svaka tvrdnja je promatrana kao zaseban stereotip. Rezultati pokazuju da stereotipi nisu prisutni u velikoj mjeri niti u jednoj skupini. Obje skupine studenata se najviše slažu sa stereotipom Sva su djeca nadarena na neki način (M = 3.79), a najmanje s tvrdnjom Ako učenik dobiva loše ocjene u školi to znači da nije nadaren (M = 1.98). t- testom je utvrđeno da razlike među skupinama postoje, ali ne u očekivanom smjeru – studenti UF su skloniji prihvaćanju stereotipa od studenata FSB-a, moguće zbog toga što imaju idealiziraniju i optimističniju sliku nadarenih učenika.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Puni text rada: 565512.Kopacevic_Miloloza_-_Darovitost.pdf (tekst priložen 21. Pro. 2011. u 18:35 sati)
Upisao u CROSBI: dkopacevic@ufzg.hr (dkopacevic@ufzg.hr), 21. Pro. 2011. u 18:35 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4