crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 570138

Časopis

Autori: Pavlin-Bernardić, Nina; Ravić, Silvija; Borović, Ksenija
Naslov: Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike
( The relationship between students' attitudes and beliefs toward mathematics, cognitive abilities and mathematics grades )
Izvornik: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 153 (2012), 3-4; 315-326
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: stavovi o matematici; uvjerenja o matematici; ocjene iz matematike; kognitivne sposobnosti
( attitudes toward mathematics; mathematics beliefs; mathematics grades; cognitive abilities )
Sažetak:
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničke stavove i uvjerenja o matematici, postoje li rodne razlike u ovim varijablama, te ispitati kako inteligencija i stavovi prema matematici predviđaju ocjenu iz matematike. U istraživanju je sudjelovalo 81 učenika 4. razreda iz jedne zagrebačke osnovne škole. Oni su ispitani Ljestvicom za ispitivanje stavova i uvjerenja o matematici i Ravenovim Standardnim progresivnim matricama, te su prikupljeni podaci o njihovim ocjenama iz matematike. Pokazalo se da učenici imaju pozitivne stavove prema matematici te da nemaju izražena uvjerenja da je matematika više muška domena i da je sposobnost za matematiku urođena. Jedina rodna razlika pokazala se na uvjerenju da je matematika više muška domena. Rezultat na Standardnim progresivnim matricama i stavovi prema matematici zajedno objašnjavaju 34% varijance ocjena iz matematike.
Projekt / tema: 130-1301676-1357
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike
Upisao u CROSBI: nbernardi@ffzg.hr (nbernardi@ffzg.hr), 6. Vel. 2012. u 14:45 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4