Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci o obrascima ponašanja u socijalnim sukobima (CROSBI ID 182253)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vlah, Nataša ; Pinoza Kukurin, Zorina Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci o obrascima ponašanja u socijalnim sukobima // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 1; 39-53

Podaci o odgovornosti

Vlah, Nataša ; Pinoza Kukurin, Zorina

hrvatski

Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci o obrascima ponašanja u socijalnim sukobima

Poznato je da obrasci ponašanja učitelja i odgajatelja proizlaze iz kulturnog konteksta i profesionalnog identiteta, a djeci predškolskog uzrasta i učenicima u nižim razredima osnovne škole upravo te osobe izvan obiteljskog kruga predstavljaju model socijalnog učenja. Prvi je cilj utvrditi stavove prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima studenata učiteljskog i odgajateljskog studija. Drugi je cilj utvrditi relacije između stavova prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima i godinâ studiranja. Podaci su prikupljani mjernim instrumentom Stavovi prema obrascima rješavanja socijalnih sukoba, adaptiranim prema Uzelac i Žakman (2000), na uzorku od 121 studenta Učiteljskog fakulteta u Rijeci tijekom prosinca 2007. godine. Rezultati dobiveni primjenom jednostavnih statističkih metoda pokazuju da nema statistički značajnih relacija između godina studiranja i stavova prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima. Rezultati su interpretirani u kontekstu skrivenog kurikuluma i osnaživanja budućih učiteljica i odgajateljica tijekom studija za suočavanje s problemima u praksi.

kompetencije učitelja; kompetencije odgajatelja; obrasci ponašanja; skriveni kurikulum; socijalni sukobi; stavovi

It is well known that behavior patterns of teachers and kindergarten teachers derive from cultural context and proffessional identity and outside family circle for preschool children and students in primary school they are considered to be a model for social learning. The first goal is to determine attitudes of students toward forms of behavior in social conflicts. The second goal is to determine the relation between attitudes toward the models of behavior in social conflicts and years of study. In december 2007 data were collected by the instrument Attitudes toward the models of solving conflicts created by Uzelac and Žakman (2000). The subjects were 121 students of Teacher Faculty University of Rijeka. The results obtained by applying simple statistical methods, show no statistically significant relations between the years of study and attitudes toward the models of behavior in social conflicts. The findings were interpreted in context of hidden curricula and in order to strengthen these student teachers for problem solving of this kind in practice.

engleski

Attitudes of Teacher faculty students in Rijeka toward the models of behavior in social conflicts

nije evidentirano

competences of teachers; behavior patterns; social conflicts; hidden curricula; attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

153 (1)

2012.

39-53

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija, Pedagogija

Poveznice