crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 571855

Časopis

Autori: Vlah, Nataša
Naslov: Pojam i struktura socijalnog sukoba
( Concept and structure of social conflict )
Izvornik: Odgojne znanosti (1846-1204) 12 (2010), 2 (20); 373-384
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: adolescenti; djeca; međuljudski odnos; odgojno obrazovne ustanove; socijalni sukob
( adolescents; children; interpersonal relationships; educational institutions; social conflict )
Sažetak:
Autorica polazi od pretpostavke da je profesionalcima u odgojnom i obrazovnom radu danas neophodno razumijevanje socijalnih sukoba jer je učinkovitost u upravljanju socijalnim sukobima prediktor dobrih međuljudskih odnosa u vrtićima, školama, domovima i drugim odgojno-obrazovnim ustanovama. Takvi su odnosi poticajno okruženje optimalnih razvojnih ishoda za pojedino dijete i adolescenta. Cilj rada je dati teorijsku analizu pojma i strukture socijalnih sukoba sa svrhom boljeg razumijevanja tih konstrukata. Analiza pojma socijalnog sukoba je izvedena na postavkama postmodernističkih i strukturacijskih teorijskih koncepata, a oslanjajući se na tradicionalne definicije druge polovice 20 stoljeća. Prikazom strukture socijalnog sukoba daje se pregled osnovnih elemenata bitnih za razumijevanje konstruktivnog ponašanja u socijalnim sukobima. Zaključno, rad daje osnove za unapređivanje vlastitih kompetencija u vještinama upravljanja socijalnim sukobima u odgojnoj i obrazovnoj djelatnosti ali se ističe potreba za sustavnom iskustvenom edukacijom.
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Scopus
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija,Pedagogija
URL Internet adrese: http://http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=101925
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Pojam i struktura socijalnog sukoba
Upisao u CROSBI: natasav@ufri.hr (natasav@ufri.hr), 22. Vel. 2012. u 14:57 sati
Napomene:
The author assumes that the professional educators necessary need an understanding of social conflict because effectivness in the management of social conflicts is predictor of good interpersonal relationships in schools, preschools, kindergartens and other educational institutions. Such relationships are an enabling environment for optimal developmental outcome for every individual child and adolescent. The aim of the artticle is togive a kind of theoretical analysis of the concept and structure of social conflict with the purpose of better understanding of these constructs. Analysis of the concept of social conflicts is performed on the settings postmodern and structural theoretical concepts, and relying on the traditional definition of the second half of the 20th century. Structure of social conflict shows the basic elements which are essential for understanding of the constructive behavior in social conflicts. Finally, artticle gives a basic for the implementation of important competencies in social conflicts management skills, but systematic experiential education is required.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4