crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 571892

Zbornik radova

Autori: Pinoza Kukurin, Zorina; Vlah, Nataša
Naslov: Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima
( Attitudes of Teacher faculty students toward the models of behavior in social conflicts )
Izvornik: Kvalitet i efikasnost nastave u društvu koje uči
Skup: 12. međunarodna naučna konferencija „Pedagoška istraživanja i školska praksa - Kvalitet i efikasnost nastave u društvu koje uči“, u organizaciji Učiteljskog fakulteta Univerziteta u Beogradu
Mjesto i datum: Beograd, Srbija, 15.-16. 10. 2009.
Ključne riječi: kompetencije učiteljskog i odgajateljskog kadra; obrasci ponašanja; socijalni sukobi; skriveni kurikulum; stavovi
( competences of teachers; behavior patterns; social conflicts; hidden curricula; attitudes )
Sažetak:
Poznato je da obrasci ponašanja učitelja i odgajatelja proizlaze iz kulturnog konteksta i profesionalnog identiteta, a djeci predškolskog uzrasta i učenicima u nižim razredima osnovne škole upravo te osobe izvan obiteljskog kruga predstavljaju model socijalnog učenja. Ovo istraživanje bavi se stavovima studenata učiteljskog studija prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima. Prvi je cilj utvrditi stavove prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima studenata. Drugi je cilj utvrditi relacije između stavova prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima i godina studiranja. Podaci su prikupljani mjernim instrumentom Stavovi prema obrascima rješavanja socijalnih sukoba, adaptiranim prema Uzelac i Žakman (2000), na uzorku od 121 studenta Učiteljskog fakulteta u Rijeci tijekom prosinca 2007. godine. Rezultati, dobiveni primjenom jednostavnih statističkih metoda, pokazuju da nema statistički značajnih relacija između godina studiranja i stavova prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima. Rezultati su interpretirani u kontekstu skrivenog kurikuluma i implicitne pedagogije, te osnaživanja budućih učiteljica i odgajateljica tijekom studija za suočavanje s problemima u praksi.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: natasav@ufri.hr (natasav@ufri.hr), 22. Vel. 2012. u 20:24 sati
Napomene:
It is well known that behavior patterns of teachers and kindergarten teachers derive from cultural context and proffessional identity and outside family circle for preschool children and students in primary school they are considered to be a model for social learning. The first goal is to determine attitudes of students toward forms of behavior in social conflicts. The second goal is to determine the relation between attitudes toward the models of behavior in social conflicts and years of study. In december 2007 data were collected by the instrument Attitudes toward the models of solving conflicts created by Uzelac and Žakman (2000). The subjects were 121 students of Teacher Faculty University of Rijeka. The results obtained by applying simple statistical methods, show no statistically significant relations between the years of study and attitudes toward the models of behavior in social conflicts. The findings were interpreted in context of hidden curricula and the implicit pedagogy, in order to strengthen these student teachers for problem solving of this kind in practice.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4