crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 571982

Časopis

Autori: Buljan Flander, Gordana; Šikić, Neven; Marušić-Della Marina, Branaka
Naslov: Ispitivanje vizuo-motornih sposobnosti predškolske djece s minimalnim neurorazvojnim poremećajima primjenom kompjuteriziranih perceptivnih labirinata
( Assessment of visuomotoric ability of preschool children with minimum neurodevelopmental disturbances by the use of computerized perceptive labyrinths )
Izvornik: Arhiv Zavoda za zaštitu majki i djece (0004-1289) 30 (1986), 3-4; 249-269
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: vizuo-motorne sposobnosti; kompjuterizirani perceptivni labirinti; neurorazvojni poremećaj
( visuomotoric ability; computerized perceptive labyrinths; neurodevelopmental disturbances )
Sažetak:
U ovom smo radu ispitali dvije skupine predškolske djece u dobi od 4 godine i 6 mjeseci do 7 godina i 6 mjeseci. Prvu su skupinu (eksperimentalno odnosno MCD grupu) predstavljala djeca s minimalnim neurorazvojnim poremećajima, dok su u drugoj grupi (kontrolnoj odnosno refereničnoj /REF/ skupini) bila ispitivana tzv. normalna djeca izjednačena po dobi i po spolu s eksperimentalnom skupinom. Rezultati ispitivanja su pokazali da bi se u dijagnosticiranju MCD i to posebno perceptivnih poremećaja mogli koristiti perceptivni kompjuterizirani labirinti, naročito kod predškolske djece u dobi od 5g 7mj do 6g 6mj. U mlađoj dobi isprepliću se maturacijski procesi i efekti cerebralnih disfunkcija, pa se vizualni labirinti ne mogu sa sigurnošću koristiti u dijagnosticiranju MCD. U starijoj dobi (iznad 7. godine) većina perceptivnih smetnji iz okvira MCD obično je već kompenzirana. U kombinaciji s drugim neurološkim i psihologijskim tehnikama, vizualni labirinti aplicirani pomoću laboratorijskog računala, mogu poslužiti kao vrijedno dijagnostičko sredstvo u procjeni perceptivnih sposobnosti / poremećaja kod djece u dobi od 5 do 7 godina.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Ispitivanje vizuo-motornih sposobnosti predškolske djece s minimalnim neurorazvojnim poremećajima primjenom kompjuteriziranih perceptivnih labirinata
Upisao u CROSBI: gbuljanf@ffos.hr (gbuljanf@ffos.hr), 23. Vel. 2012. u 12:29 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4