crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 571983

Časopis

Autori: Buljan Flander, Gordana; Šikić, Neven Marušić-Della Marina, Branaka
Naslov: Utvrđivanje perceptivnih deficita pomoću vizualnih labirinata apliciranih putem mikrokompjutora kod predškolske djece s vjerojatnim moždanim oštećenjem i dijagnozom epilepsije
( Determination of perceptive deficits by microcomputorized application of visual labyrinths in preschool children with probable brain damage and diagnosed epilepsy )
Izvornik: Arhiv Zavoda za zaštitu majki i djece (0004-1289) 32 (1988); 259-272
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: vizuo-motorne sposobnosti; dječja epilepsija; kompjuterizirani perceptivni labirinti
( visual-motoric capacity; child epilepsy; computerized perceptive labyrinths )
Sažetak:
U ovom radu autori su putem perceptivnih labirinata ispitali veću skupinu predškolske djece i prvoškolaca koji su bili podijeljeni u tri podskupine zavisno o kronološkoj dobi. Cilj rada je bio – utvrditi da li postoje statistički značajne razlike u uspješnosti prolaska kroz vizualne labirinte (aplicirane pomoću mikrokompjutora) između djece s vjerojatnim moždanim oštećenjem i dijagnozom epilepsije, te tzv. „normalne“ djece iz opće populacije. Rezultati istraživanja su pokazali da vizualni labirinti, aplicirani pomoću laboratorijskog računala, a u kombinaciji s drugim psihologijskim tehnikama, mogu poslužiti kao pomoćno psihodijagnostičko sredstvo u evaluaciji: perceptivnih oštećenja kod djece s (vjerojatnim) moždanim oštećenjem i dijagnozom epilepsije, ako su u dobi od 5 g. 7 mj. do 7 g. 6 mj. U mlađoj dobi isprepliću se maturacijski efekti i učinci vjerojatnog „organskog“ oštećenja mozga, pa se vizualni labirinti ne mogu koristiti kao pouzdano sredstvo u dijagnosticiranju posljedica moždanog oštećenja. Ovo ispitivanje, nadalje, ukazuje da se mora nastaviti s daljnjim radom na korištenju mikrokompjutora u psihodijagnostici kako bi se došlo do novih postupaka za što sigurniju, objektivniju i diferenciraniju dijagnostiku niza „organskih“ disfunkcija mozga kod djece.
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Scopus
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Utvrđivanje perceptivnih deficita pomoću vizualnih labirinata apliciranih putem mikrokompjutora kod predškolske djece s vjerojatnim moždanim oštećenjem i dijagnozom epilepsije
Upisao u CROSBI: gbuljanf@ffos.hr (gbuljanf@ffos.hr), 23. Vel. 2012. u 12:38 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4