Cilj ovog rada je bio utvrditi stavove i interese studenata i studentica Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu prema sadržajima i kvaliteti organizacije praktične nastave Sportovi na vodi. Anketnim upitnikom prikupljeni su podaci na uzorku od 170 redovitih studenata i studentica (114 muškaraca, 56 žena) koji su u sklopu četvrte godine (akademske godine 2006./2007.) odslušali praktičnu nastavu Sportovi na vodi. Uz osnovne podatke o studentima ispitani su njihovi stavovi prema organizaciji i realizaciji nastave, te stavovi o karakteristikama učitelja. Također su ispitani stavovi i interesi prema sportovima s kojima su se susreli na nastavi. Temeljem rezultata utvrđen je visok stupanj zadovoljstva u svim segmentima organizacije i realizacije osim organizacije prijevoza. Ocjene karakteristika učitelja iz jedrenja i jedrenja na dasci su odlične, a za učitelje veslanja dobre i vrlo dobre. Rezultati pokazuju da je većina studenata, iako prije nastave nije bila upoznata sa ovim sportovima (jedrenje, jedrenje na dasci i veslanje) pokazala pozitivne stavove prema njima, a osim toga pokazali su i velik interes za bavljenje istim u budućnosti. Prikupljanje informacija ovakvim načinom može uvelike poboljšati kvalitetu nastave, te sam interes studenata prema sportovima na vodi. |