crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 574446

Časopis

Autori: Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Kulašin, Džemal
Naslov: Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje
( Customer satisfaction in hospitality industry: concept and measurement )
Izvornik: Univerzitetska hronika - časopis Univerziteta u Travniku (1840-3999) 2 (2010), 2; 141-149
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: Zadovoljstvo klijenta; kvaliteta usluge; mjerenje; hotelska industrija
( Customer satisfaction; service quality; measurement; hospitality industry )
Sažetak:
Zadovoljstvo klijenta je uz kvalitetu usluge jedan od osnovnih čimbenika u postizanju konkurentnosti, profitabilnosti i prepoznatljivosti poduzeća. Osnovna strategija poduzeća usmjerenih na kupce upravo je mjerenje i praćenje zadovoljstva klijenta, zbog čega je ovaj koncept potaknuo velik interes u teoriji i praksi. Svrha ovog rada je teorijski istražiti koncept zadovoljstva klijenta. Cilj je definirati promatrani koncept, odrediti njegove dimenzije, te opisati glavne metode i modele za mjerenje zadovoljstva klijenta, s posebnim osvrtom na primjenu u turizmu i hotelskoj industriji. Rezultati mogu pridonijeti boljem razumijevanju zadovoljstva klijenta općenito, a posebno u turizmu i hotelskoj industriji.
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje
Upisao u CROSBI: sraspor@veleri.hr (sraspor@veleri.hr), 19. Ožu. 2012. u 12:28 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4