Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje (CROSBI ID 182820)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Marković, Suzana ; Raspor, Sanja ; Kulašin, Džemal
hrvatski
Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje
Zadovoljstvo klijenta je uz kvalitetu usluge jedan od osnovnih čimbenika u postizanju konkurentnosti, profitabilnosti i prepoznatljivosti poduzeća. Osnovna strategija poduzeća usmjerenih na kupce upravo je mjerenje i praćenje zadovoljstva klijenta, zbog čega je ovaj koncept potaknuo velik interes u teoriji i praksi. Svrha ovog rada je teorijski istražiti koncept zadovoljstva klijenta. Cilj je definirati promatrani koncept, odrediti njegove dimenzije, te opisati glavne metode i modele za mjerenje zadovoljstva klijenta, s posebnim osvrtom na primjenu u turizmu i hotelskoj industriji. Rezultati mogu pridonijeti boljem razumijevanju zadovoljstva klijenta općenito, a posebno u turizmu i hotelskoj industriji.
Zadovoljstvo klijenta ; kvaliteta usluge ; mjerenje ; hotelska industrija
nije evidentirano
engleski
Customer satisfaction in hospitality industry: concept and measurement
nije evidentirano
Customer satisfaction ; service quality ; measurement ; hospitality industry
nije evidentirano