crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 575093

Časopis

Autori: Hošek, Ankica; Momirović, Konstantin; Prot, Franjo
Naslov: Neposredni utjecaj obrazovanja i drugih socijalni činilaca na razvoj koordinacije pokreta
( The direct effect of education and other social factors upon the development of movement coordiantion )
Izvornik: Kineziologija : međunarodni znanstveni časopis iz područja kineziologije i sporta (1331-1441) 12 (1981), 1-2; 77-81
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: koordinacija pokreta ; utjecaj obrazovanja ; parcijaliziran utjecaj socijalnog statusa porodice
( Kovement koordination ; Effect of education ; Partialization of the effect of family's social status )
Sažetak:
Na uzorku od 540 ispitanika muškog spola, starih 19 do 27 godina ispitan je utjecaj aktivnog socijalnog sttusa na strukturu i rzvoj koordinacijskih sposobnosti, nakon što je iz svakog od ovih sistema parcijaliziran utjecaj socijalnog statusa porodice. Izoliran je samo jedan par značajnih kanoničkih faktora, čija je korelacija iznosila .51. Njihova struktura je ukazala na značajan utjecaj obrazovanja, kao glavnog nosioca aktivnog socijalnog statusa nakon parcijalizacije pasivnog statusa, na razvoj motoričke edukabilnosti. Ovaj utjecaj je pripisan mogućem djelovanju povezanosti obrazovanja i razvoja intelektualnih funkcija, pa indirektno i razvoja koordinacije, te mogućem utjecaju nastave tjelesnog odgoja u odgojno-obrazovnog sustava, na razvoj motoričkih sposobnosti, pa u okviru njih i koordinacije.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Puni text rada: 575093.Hosek_Momorivic_Neposredni_Utjecaj_Kinesiology_1981.pdf (tekst priložen 2. Ožu. 2017. u 13:35 sati)
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Neposredni utjecaj obrazovanja i drugih socijalni činilaca na razvoj koordinacije pokreta
Upisao u CROSBI: pipo@kif.hr (pipo@kif.hr), 25. Ožu. 2012. u 22:45 sati
Napomene:
Abstract The sample of 540 male subjects aged 19 to 27 was examined for effect of the active social status upon the structure and development of coordination abilities after partialization of the effect of family's social status from these system. Only one pair of signifficant canonical factors was isolated. Its correlation amounted to .51. Their structure indicated an important effect of education as the most major factor of the active social status, after partialization of the passive, upon the development of motor educability. This effect was attributed to the possible influence of the connection between education and development of intellectual functions and, indirectly, of co-ordination development as well as the possible effect of instruction in physical education within the educational system upon the development of motor abilities, co-ordination among them.



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4