crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 575804

Časopis

Autori: Ćurković, Natalija; Šabić, Josip; Buljan Culej, Jasminka
Naslov: Lista za procjenu kvalitete zadataka
( Item quality review invetory )
Izvornik: Suvremena psihologija (1331-9264) 13 (2010), 2; 257-273
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: test znanja; osiguravanje kvalitete testa; metodološka recenzija testa
( knowledge test; test quality assurance; methodological review of test )
Sažetak:
Sažetak Uvođenjem vanjskoga vrednovanja obrazovanja u hrvatski školski sustav, pojavila se potreba za metodološkom recenzijom zadataka i testova znanja te procjenom njihove kvalitete. Radi postizanja standarda kvalitete testovnih materijala, nužna je izrada jedinstvenoga sustava njihovoga recenziranja po uzoru na inozemnu praksu. Stoga su autori temeljem opsežnoga pregleda literature i uzimajući u obzir specifične zahtjeve hrvatskoga sustava vanjskoga vrednovanja izradili jedinstvenu Listu za procjenu kvalitete zadataka (LPKZ). Pomoću ovoga instrumenta moguća je standardizirana metodološka recenzija testova znanja, ali i ostalih mjernih instrumenata koji se koriste u društvenim istraživanjima. U članku se nalazi detaljan opis čestica instrumenta te upute za uporabu kao i mogućnosti njegove primjene.
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Scopus
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Lista za procjenu kvalitete zadataka
Upisao u CROSBI: ncurkovi@ncvvo.hr (ncurkovi@ncvvo.hr), 3. Tra. 2012. u 09:55 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4