Lista za procjenu kvalitete zadataka (CROSBI ID 183147)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Ćurković, Natalija ; Šabić, Josip ; Buljan Culej, Jasminka
hrvatski
Lista za procjenu kvalitete zadataka
Sažetak Uvođenjem vanjskoga vrednovanja obrazovanja u hrvatski školski sustav, pojavila se potreba za metodološkom recenzijom zadataka i testova znanja te procjenom njihove kvalitete. Radi postizanja standarda kvalitete testovnih materijala, nužna je izrada jedinstvenoga sustava njihovoga recenziranja po uzoru na inozemnu praksu. Stoga su autori temeljem opsežnoga pregleda literature i uzimajući u obzir specifične zahtjeve hrvatskoga sustava vanjskoga vrednovanja izradili jedinstvenu Listu za procjenu kvalitete zadataka (LPKZ). Pomoću ovoga instrumenta moguća je standardizirana metodološka recenzija testova znanja, ali i ostalih mjernih instrumenata koji se koriste u društvenim istraživanjima. U članku se nalazi detaljan opis čestica instrumenta te upute za uporabu kao i mogućnosti njegove primjene.
test znanja; osiguravanje kvalitete testa; metodološka recenzija testa
nije evidentirano
engleski
Item quality review invetory
nije evidentirano
knowledge test; test quality assurance; methodological review of test
nije evidentirano