crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 576395

Zbornik radova

Autori: Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, Jelena
Naslov: Mjerenje kvalitete usluga wellnessa: case study
( Measurement of wellness service quality: case study )
Izvornik: Zbornik radova 13. međunarodnog simpozija o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost"Hrvatsko društvo menadžera kvalitete , 2012. 571-584.
Skup: 13. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost"
Mjesto i datum: Solin, Hrvatska, 15.-16.3.2012.
Ključne riječi: Kvaliteta usluga wellnessa; SERVQUAL; statistička analiza
( Wellness service quality; SERVQUAL; statistical analysis )
Sažetak:
Svrha i cilj ovog istraživanja je teorijski istražiti koncept kvalitete usluga wellnessa, empirijski ocijeniti očekivanja i percepcije klijenata, te utvrditi ukupno zadovoljstvo klijenata kvalitetom pruženih usluga wellnessa u hotelskim wellness centrima. Podaci su prikupljeni pomoću dizajniranog upitnika koji se temelji na dimenzijama SERVQUAL ljestvice. Upitnik se sastoji od tri dijela. U prvom dijelu upitnika su se ispitivala očekivanja ispitanika, dok se u drugom dijelu upitnika ispitivala percepcija ispitanika o zadovoljstvu kvalitetom usluga wellnessa. Treći dio upitnika se odnosi na demografske podatke. Kako bi se odredili ključni čimbenici kvalitete usluga wellnessa, korištene su metode statističke analize.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
Upisao u CROSBI: sraspor@veleri.hr (sraspor@veleri.hr), 10. Tra. 2012. u 14:36 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4