crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 577859

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Burušić, Josip; Šakić, Marija; Babarović, Toni
Naslov: Obrazovna postignuća učenika i škola Makarskog primorja
( The educational achievement of pupils and schools of the Makarska littoral )
Knjiga: Makarsko primorje danas. Makarsko primorje od kraja Drugog svjetskog rata do 2011.
Urednik/ci: Mustapić, Marko ; Hrstić, Ivan
Izdavač: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar ; Grad Makarska
Grad: Zagreb
Godina: 2012
Serija: Biblioteka ZBORNICI, Knjiga 50
Raspon stranica:: 77-98
Ukupni broj stranica u knjizi:: 478
ISBN: 978-953-6666-87-4
Ključne riječi: obrazovna postignuća, osnovne škole, učenici, Makarska
( educational achievement, primary school, pupils, Makarska )
Sažetak:
Osnovni cilj ovog istraživanja bio je utvrditi obrazovna postignuća učenika i škola Makarskoga primorja na završetku osnovnoškolskog obrazovnog ciklusa te ih usporediti s postignućima učenika i škola Splitsko-dalmatinske županije i Republike Hrvatske. Nadalje, u radu se nastojalo utvrditi u kojoj mjeri osobine samih učenika i obilježja njihove okoline, koja su se na nacionalnoj razini pokazala najvažnijim odrednicama učeničkog postignuća, pridonose objašnjenju obrazovnih postignuća učenika Makarskoga primorja. Naposljetku, nastojalo se opisati potencijalne razlike između Makarskoga primorja, Splitsko-dalmatinske županije i Hrvatske prema ključnim odrednicama školskog postignuća. Kako je duga povijest školstva u Makarskom primorju, koja prema nekim izvorima seže u 17. stoljeće kada je u ovom području djelovala škola, ovo istraživanje pokušava sagledatidanašnjeg stanja škola, njihove uspješnosti te će nastoji pružiti naznake mogućih odrednica te uspješnosti, što će može predstavljati osnovu i početak da pitanju djelovanja škola pristupa na način koji u središte stavlja empirijska istraživanja.
Projekt / tema: 194-1941533-1518, 194-1941558-1527, 194-1941558-1555
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Puni text rada: 577859.Burusic.i.sur2012_obrazovna_postignuca_makarskog_primorja.pdf (tekst priložen 24. Tra. 2012. u 15:30 sati)
Upisao u CROSBI: josip@pilar.hr (josip@pilar.hr), 24. Tra. 2012. u 15:30 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4