crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 580675

Zbornik radova

Autori: Šincek, Daniela; Ajduković, Marina; Klobučar, Jelka; Matić Višnja
Naslov: Doživljaj supervizije studentske prakse i stavovi studenata psihologije o superviziji
( The perception of the students' practice supervision and attitudes of psychology students toward supervision )
Izvornik: Postignuća i izazovi razvoja supervizije- 3. hrvatska konferencija o superviziji - knjiga sažetaka / Ajduković, Marina (ur.). - Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet, Studijski centar socijalnog rada, Poslijediplomski specijalistički studij iz supervizije psihosocijalnog rada i Društvo za psihološku pomoć , 2012. 48-48 (ISBN: 978-953-6353-23-1).
Skup: Postignuća i izazovi razvoja supervizije- 3. hrvatska konferencija o superviziji
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 18. - 20. 04. 2012.
Ključne riječi: supervizija; studenti; doživljaj; stavovi
( supevision; students; perception; attitudes )
Sažetak:
U izlaganju će biti prikazano kako studenti završne godine diplomskog studija psihologije Sveučilišta u Osijeku doživljavaju superviziju svoje obavezne prakse te kako doživljavaju superviziju općenito. Tijekom dvije školske godine (2009./2010. i 2010./2011.) iskustva sa supervizijom studentske praske je steklo 74 studenata, a u istraživanju privedenom za potrebe ovog izlaganja je sudjelovalo 66 studenata (16 mladića i 50 djevojaka). Studenti su općenito zadovoljni supervizijom studentske praske. Najveću korist supervizije vide u mogućnosti iskazivanja strahova i bojazni povezanih s praksom (M=4, 64 ; SD=0, 715), a najmanje korisnom ju doživljavaju za osmišljavanje budućeg profesionalnog postupanja (M=4, 27 ; SD=0, 969). Kao osobito značajnim aspektom supervizije naglašavaju to što su mogli čuti iskustva ostalih kolega s njihove prakse. Smatraju da za studente treba organizirati superviziju svaka tri ili četiri tjedna (neki predlažu i svaki tjedan), da supervizijski susreti trebaju trajati do dva sata i provoditi se u grupama od šest ili osam osoba. Većina smatra da studentska supervizija treba biti obvezna, a neki smatraju da je obveznost supervizije potrebna i za vježbenike i početnike. Trećina sudionika istraživanja u međuvremenu se (N=22) zaposlila, četvero ih navodi da je na njihovom radnom mjestu organizirana supervizija. Stavovi prema superviziji općenito mjereni su skraćenom i prilagođenom Skalom stavova prema superviziji (Ajduković i Ajduković, 2004.). Studenti imaju blago do izrazito pozitivne stavove prema superviziji, a pri tome studentice imaju nešto pozitivnije stavove. Jasno pokazuju da superviziju smatraju korisnom i nužnom, a neki ističu važnost educiranja novih supervizora. Rezultati ukazuju da su studenti senzibilizirani i imaju pozitivan stav i prema studentskoj, ali i prema superviziji općenito.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: dsincek@ffos.hr (dsincek@ffos.hr), 19. Svi. 2012. u 09:21 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4